  • 1. Data: 2002-04-25 07:13:45
    Temat: opłaty inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Tym razem za inteligo.
    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=79

    Zakończenie promocji

    25.04.2002
    Zarząd Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. podjął decyzję o
    zakończeniu promocji dotyczącej niepobierania wybranych opłat związanych z
    kontem Inteligo. Zmiana wchodzi w życie w dniu 6 maja 2002 r.

    W związku z tym od tego dnia rozpoczniemy pobieranie opłat
    wyszczególnionych w obowiązującej od 15.02.2002 Tabeli Opłat i Prowizji.

    Decyzja dotyczy:

    dla kont prywatnych - indywidualnych i wspólnych:
    a.. opłat miesięcznych za prowadzenie konta (tylko dla klientów ze
    średnim saldem na koncie poniżej 100 PLN),

    a.. opłat miesięcznych za korzystanie z karty Inteligo VISA Electron
    do rachunku głównego i rachunków dodatkowych.

    dla kont firmowych:

    a.. opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku głównego,
    a.. opłat miesięcznych za korzystanie z karty Inteligo VISA Electron
    tylko do rachunków dodatkowych.

    Przypominamy, że posiadacze kont firmowych nadal korzystają z karty
    Inteligo VISA Electron wydanej do rachunku głównego za darmo. Podobnie dla
    Klientów indywidualnych prowadzenie konta jest darmowe, jeśli tylko średnie
    saldo miesięczne na wszystkich rachunkach w ramach konta (uwzględniamy
    również każdego typu lokaty!) przekroczy łącznie jedynie 100 PLN.

    Opłaty miesięczne naliczane są osobno dla każdego konta i pobierane z
    góry ostatniego dnia okresu miesięcznego za każdy rozpoczęty następny okres
    miesięczny. Średnie saldo liczone jest na wszystkich rachunkach w ramach
    konta za poprzedni okres miesięczny.

    Najlepszym sposobem uniknięcia płacenia prowizji za prowadzenie konta
    jest przelewanie całości lub części wynagrodzenia na konto Inteligo.
    Wystarczy wypełnić dyspozycję

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2002-04-25 09:09:31
    Temat: Re: opłaty inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Najlepszym sposobem uniknięcia płacenia prowizji za prowadzenie
    konta
    > jest przelewanie całości lub części wynagrodzenia na konto Inteligo.
    > Wystarczy wypełnić dyspozycję

    buuuuhahahhaa... Najlepszym sposobem unikniecia placenia prowizji jest
    zmiana na mBank - w nagrode za darmo VE i wyzsze o ponad 1 punkt
    oprocentowanie :-)))

    pzdr

  • 3. Data: 2002-04-25 09:39:02
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > konta
    >
    > buuuuhahahhaa... Najlepszym sposobem unikniecia placenia prowizji jest
    > zmiana na mBank - w nagrode za darmo VE i wyzsze o ponad 1 punkt
    > oprocentowanie :-)))
    + wyższy podatek jak ktoś niezałożył lokaty w inteligo

  • 4. Data: 2002-04-25 09:46:22
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > + wyższy podatek jak ktoś niezałożył lokaty w inteligo
    A tak poważnie czy ktoś założył w inteligo tą lokatę której oprocentowanie
    wynosi obecnie 8,90 %???

  • 5. Data: 2002-04-25 09:56:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    To juz bylo =)

  • 6. Data: 2002-04-25 11:32:04
    Od: s...@i...pl

    Potwierdzam: buaahahahaaahaa! Inteligo jako podstawowe konto - dosyc kiepski
    zart, zwlaszcza w kontekscie oplat za wyplaty gotowki z wlasnych bankomatow
    i za zlecenia stale. Niezle imprezy musza miec tam w Inteligo, skoro
    racza wszystkich takimi radami :-)

  • 7. Data: 2002-04-25 13:34:54
    Od: "Internet User" <I...@U...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zarząd Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. podjął decyzję o
    > zakończeniu promocji dotyczącej niepobierania wybranych opłat związanych z
    > kontem Inteligo. Zmiana wchodzi w życie w dniu 6 maja 2002 r.

    Golą kasę za co się da. Zwinąłem już u nich konto osobiste a teraz przyszła
    pora na firmowe... Najwidoczniej chcą się pozbyć klientów ;-)

    pwas

  • 8. Data: 2002-04-26 07:21:28
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > To juz bylo =)

    Ale Tobie nikt nie uwierzył. :)))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 9. Data: 2002-04-26 10:25:57
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ale Tobie nikt nie uwierzył. :)))

    A to juz nie moj bol =)

  • 10. Data: 2002-04-28 07:42:16
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    Internet User wrote:

> [...]
    >
    > Golą kasę za co się da. Zwinąłem już u nich konto osobiste a teraz przyszła
    > pora na firmowe... Najwidoczniej chcą się pozbyć klientów ;-)

    Dosc dziwna strategia - chyba ze juz sie zdazyli wycenic - bo jak szacowali swa
    wartosc to ich klijent 1500 zl byl wart .....
    (w sumie niezla przebitka bo wiekszosc za 50 kupili ;) - tyle ze sredni depozyt
    pewnie kiepsko wypada....