  • 1. Data: 2002-07-21 11:24:13
    Temat: oplata paszportowa z e-banku
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "Przypominamy, że nie jest honorowana opłata paszportowa wniesiona za
    poœrednictwem przelewu bankowego z banku internetowego."

    to fragment z:

    www.mazowsze.uw.gov.pl/p_interesanta/paszport/rozpor
    zadzenie.shtml

    dlaczego? jaka moze byc podstawa prawna takiego zastrzezenia?

    tenesu

  • 2. Data: 2002-07-21 11:26:41
    Temat: Re: oplata paszportowa z e-banku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Jul 2002 11:24:13 GMT, tenesu <t...@n...net> wrote:

> [...]
    rzadzenie.shtml

    >dlaczego? jaka moze byc podstawa prawna takiego zastrzezenia?

    Dobre, niech jeszcze podadza definicje banku internetowego :-)

    Pewnie mieli na mysli to, ze musi byc dolaczone potwierdzemnie z
    pieczatka, wydruk z WWW nie wystarczy.
    Ale napisali bzdure.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-21 11:49:53
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@n...net (tenesu) wrote in <Xns92528858DC068tenesunetscapenet@
    155.158.102.7>:

    /ciach.../

    >to fragment z:
    >
    >www.mazowsze.uw.gov.pl/p_interesanta/paszport/rozpo
    rzadzenie.shtml

    >dlaczego? jaka moze byc podstawa prawna takiego zastrzezenia?

    Zadna. Prawdopodobnie chodzi o niedoskonalosc lub brak systemu
    rozksiegowywania wplat w Urzedzie. Zabezpieczaja sie w ten sposob
    przed petentami, ktorzy twierdza ze wplacili - ale korzystaja z
    bankow stricte internetowych i nie sa w stanie dostarczyc
    postemplowanego dowodu wplaty. A UW - ze wzgledu na przypuszczalny
    brak lub niedoskonalosc w/w systemu - nie jest w stanie sprawdzic
    w miare szybko czy rzeczywiscie dokonano takiej wplaty i wszystko sie
    komplikuje. A tak interesant przynosi papierek i nikt nie musi nic
    na biezaco sprawdzac - raz na jakis czas ksiegowosc porownuje ilosc
    dostarczonych papierkow czy rozpatrzonych wnioskow z wyciagiem bankowym
    i tyle.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-07-21 11:53:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Jul 2002 13:49:53 +0200, u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:
> [...]
    >na biezaco sprawdzac - raz na jakis czas ksiegowosc porownuje ilosc
    >dostarczonych papierkow czy rozpatrzonych wnioskow z wyciagiem bankowym

    I wychodzi im zapewne niezla roznica ktora idzie w straty a winnego
    juz sie znalesc nie da :-/
    Ale rzeczywiscie tak jeszcze w tego typu instytucjach (szczegolnie na
    uczelniach) czesto jest.

  • 5. Data: 2002-07-21 20:41:59
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "tenesu" napisał w wiadomości ...
> [...]
    zadzenie.shtml

    > dlaczego? jaka moze byc podstawa prawna takiego zastrzezenia?

    Tam zaraz podstawa prawna. Na rozum chłopcy to wzięli:
    banki wirtualne, to i pieniądze wirtualne. Ja im się nie
    dziwię.
    :-))

  • 6. Data: 2002-07-22 04:07:29
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Pewnie mieli na mysli to, ze musi byc dolaczone potwierdzemnie z
    >pieczatka, wydruk z WWW nie wystarczy.

    Tez tak mysle. Kwitek potwierdzenia wplaty przykleja sie do wniosku.

    >Ale napisali bzdure.

    I to totalna.

    januszek

  • 7. Data: 2002-07-22 07:29:01
    Od: tenesu <t...@n...net>

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in

    > Tez tak mysle. Kwitek potwierdzenia wplaty przykleja sie do wniosku.

    no dobrze, a jak zrobie przelew np. z Lukasa, pojde do oddzialu, wezme
    potwierdzenie i dolacze do wniosku, to bedzie zle? taka procedura
    pozwolilaby na zaoszczedzenie ze dwoch zlotych :-))

    tenesu

  • 8. Data: 2002-07-22 08:46:17
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Miałem ten problem.
    Zaplaciłem z e-banku, ale w Biurze Paszportów nie uznali.
    Musiłem zapłacic po raz drugi.

    Potem złożyłem reklamację do Urzedu Wojewódzkiego
    i po ok. 2 tygodniach oddali.

  • 9. Data: 2002-07-22 08:50:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 22 Jul 2002 10:46:17 +0200, "Wojciech Kozłowski"
    <w...@w...pl> wrote:

    >Miałem ten problem.
    >Zaplaciłem z e-banku, ale w Biurze Paszportów nie uznali.
    >Musiłem zapłacic po raz drugi.
    >
    >Potem złożyłem reklamację do Urzedu Wojewódzkiego
    >i po ok. 2 tygodniach oddali.

    A potwierdzenie przelewu w jakiej formie przedstawiles ?

  • 10. Data: 2002-07-22 09:06:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem ten problem.
    > Zaplaciłem z e-banku, ale w Biurze Paszportów nie uznali.
    > Musiłem zapłacic po raz drugi.
    >
    > Potem złożyłem reklamację do Urzedu Wojewódzkiego
    > i po ok. 2 tygodniach oddali.

    A potwierdzenie wyslania przelewu z pieczatka przeslali? ;)
    O odsetki nie pytam bo to oczywiste... ;)

    Maciej