  • 11. Data: 2003-09-16 07:43:05
    Temat: Re: odwołanie upoważnienia PZ
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > W Lukasie wyglada to tak - dla platnosci za telefon TPSA:
    > F-A FPZ00947244-008-03 T.PL. 0308284239356344
    > i jako odbiorca/nadawca jest moje imie i nazwisko

    czyli podobnie jak w Fortisie, kiepska ze prezentacja wykonanej transakcji
    to widac powszechny problem - nie wiadomo do kogo poszlo PZ jak sie ma kilka

    a ja pytalem w jakich systemach widac uruchomione PZ jako np inną odmainę
    zlecenia stałego - żeby było widać że jest uruchomione, i ważne a nie np
    odwołane. I żeby np można na nim kliknąć i je wstrzymać lub odwołać.
    Rozumiem że właśnie w Multi w taki sposob widać PZ - ale gdzie jeszcze??
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-09-16 07:50:11
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    W bk6csh$bfh$...@n...news.tpi.pl, blad <b...@W...pl>
    wyklikałeś(aś):

    > - czy moze ktos widzial w swoim banku internetowym PZ - w jakim banku
    > jeszcze ???

    2003-09-11 Pobranie z rach. xxx Wierzyciel POLSKA TELEFONIA CYFROWA SP. Z
    O.O.;cd. AL. JEROZOLIMSKIE 181;Rachunek xxx ;Identyf. płatn. xxx; Tytuł xxx
    ; xxx

    BPHPBK S.A. (Sezam)

    --
    radar
    817

  • 13. Data: 2003-09-16 08:08:17
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił "blad" <b...@W...pl>:

> [...]
    > odwołane. I żeby np można na nim kliknąć i je wstrzymać lub odwołać.
    > Rozumiem że właśnie w Multi w taki sposob widać PZ - ale gdzie jeszcze??

    W mBanku
    Można w dodatku wyświetlić sobie historię dla danego PZ.
    Poza tym w historii rachunku -> szczegóły operacji jest podany odbiorca PZ

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 14. Data: 2003-09-16 08:35:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Nie wyraziłem się dość precyzyjnie - jak jeszcze byłeś.

    Nie trzeba przeciez byc klientem by odwolac upowaznienie - bez przesady.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 15. Data: 2003-09-16 09:15:24
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk6eut$2le$...@a...news.tpi.pl,
    blad <b...@W...pl>:
    > Użytkownik "Robert"

    > czyli podobnie jak w Fortisie, kiepska ze prezentacja wykonanej
    > transakcji to widac powszechny problem - nie wiadomo do kogo poszlo
    > PZ jak sie ma kilka

    W Lukasie jest tak, ze widac albo nadawce, albo odbiorce - to jest dla mnie
    najpowazniejsza wada tego rachunku, bo czasem nie wiadomo, do kogo przyszedl
    przelew (mam rachunek wspolny).

> [...]
    > ważne a nie np odwołane. I żeby np można na nim kliknąć i je
    > wstrzymać lub odwołać. Rozumiem że właśnie w Multi w taki sposob

    Nie calkiem zrozumialem Twoje pytanie, co WN mi bezlitosnie i niezwlocznie
    wytknal. Nie widzialem systemu Multi.

    Ale moze i tak sie komus przyda przyklad prezentacji wykonania platnosci PZ.

    *** blad ***

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-09-16 09:26:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie calkiem zrozumialem Twoje pytanie, co WN mi bezlitosnie i niezwlocznie
    > wytknal. Nie widzialem systemu Multi.

    Niezwłocznie to może i tak, ale żeby tak bezlitośnie. :-)

    Coś nie w sosie jesteś dziś. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-09-16 09:38:04
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk6l0r$g15$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bk6kbm$eh9$1@topaz.icpnet.pl...

    > Niezwłocznie to może i tak, ale żeby tak bezlitośnie. :-)
    >
    > Coś nie w sosie jesteś dziś. :-)

    Mozliwe, sorry za brak emotikonow.
    Jestem nie w sosie - infekcja jakas.

    --