  • 1. Data: 2003-09-15 12:50:08
    Temat: [mBank] Bez kwiatka oswiadczenie niewazne
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Wlasnie zadzwonila do mnie pani z dzialu weryfikacji dokumentow z mBanku i
    stwierdzila, ze nie moga uznac mojego oswiadczenia SFI, bo nie wydrukowal
    sie jakis szary kwiatek. Tak, teraz juz go widze i nie zwrocilem na ten
    drobiazg uwagi. Czy aby nie przesadzaja? Tekst jest, podpis jest, a oni
    kaza jeszcze raz wysylac.. :-/

    M.

  • 2. Data: 2003-09-15 12:50:22
    Temat: Re: [mBank] Bez kwiatka oswiadczenie niewazne
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Michal Sawicki wrote:
> [...]
    > zwrocilem na ten drobiazg uwagi. Czy aby nie przesadzaja? Tekst jest,
    > podpis jest, a oni kaza jeszcze raz wysylac.. :-/

    eeee - serio?

  • 3. Data: 2003-09-15 13:01:17
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 15 Sep 2003, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > eeee - serio?

    A czy ja wygladam na zartownisia? ;)

    M.

  • 4. Data: 2003-09-15 14:25:06
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    .it.pw.edu.pl...

    > A czy ja wygladam na zartownisia? ;)

    Prawdopodobnie przyczyna problemów nazywa sie ISO 9001 - na formularzu ISO
    jest kwiatek, wiec bez kwiatka nie jes to to ten formularz. Durne ale
    prawdziwe - w mojej firmie "spis czesci" nie byl waznym dokumentem, bo wazny
    dokument ma naglówek "spis czesci urzadzenia".

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-09-15 20:32:04
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    .it.pw.edu.pl...
> [...]
    > sie jakis szary kwiatek. Tak, teraz juz go widze i nie zwrocilem na ten
    > drobiazg uwagi. Czy aby nie przesadzaja? Tekst jest, podpis jest, a oni

    a mozesz ich poprosic o pisemne uzasadnienie ? ...zeby miec to na papierze

    pozdr,
    tomek

  • 6. Data: 2003-09-22 04:35:54
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 15 Sep 2003, tomek wrote:

    > a mozesz ich poprosic o pisemne uzasadnienie ? ...zeby miec to na papierze

    Zrobilem to w zeszlym tygodniu za posrednictwem formularza internetowego
    do korespondencji i na razie cisza.

    M.

  • 7. Data: 2003-10-23 08:47:03
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 22 Sep 2003, Michal Sawicki wrote:

    > Zrobilem to w zeszlym tygodniu za posrednictwem formularza internetowego
    > do korespondencji i na razie cisza.

    Jako ze nie lubie brakow odpowiedzi, przy okazji innej korespondencji
    wyslalem te sama prosbe na papierze. Zadzwonila mLinka tlumaczac, ze ten
    kwiatek jest dla mBanku dowodem na to, ze tresc oswiadczenia nie zostala
    zmieniona i nie musza jej dokladnie czytac. :-))) Prosila bardzo o
    zwolnienie z wysylania tego uzasadnienie. Uleglem.

    M.

  • 8. Data: 2003-10-23 09:12:14
    Temat: Re: [mBank] kwiatek = podpis cyfrowy ;-D
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zmieniona i nie musza jej dokladnie czytac. :-))) Prosila bardzo o
    > zwolnienie z wysylania tego uzasadnienie. Uleglem.

    Dobre, bardzo dobre! :)))
    Podpis cyfrowy nam się rozwija,
    to już postać następnej generacji ;)))

    mBank znów pionierem bankowości!