  • Data: 2007-04-11 08:30:19
    Temat: Re: odnośnei sesji elixir
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli jeśli wyślę z mojego rachunku w pekao kasę o 08:30

    Jeśli wyślesz PRZED 8:30

    > to w rachunku kredyt banku będę mial kasę o 12:00 ??

    O 12:00 to się zaczyna się sesja przychodząca

    > Czy one są od razu księgowane ??

    Księgowanie też trwa, u jednych kwadrans, u innych 2 godziny ...
    Nie wiem ile średnio to zajmie w KB, około 13:00
    +/-30 min. powinny juz być na rachunku.

    (no i nie wszystkie banki księgują wpływy zaraz po sesji,
    bywa, że ostatnia sesja jest księgowana następneg dnia z rana)