  • Data: 2003-08-26 07:08:59
    Temat: Re: odmowa udzielenia kredytu na towar
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Wozik wrote:
    > Witam,
    >
    > wczoraj próbowałem kupić coś na raty za całe 570 zł. Raty kredytuje
    > Lukas, w którym mam konto i kartę kredytową.
    >
    > Oczywiście odmówiono mi udzielenia kredytu (nie mam debetu, nie
    > przekraczam salda, nie zalegam ze spłatami). Wykazałem dochód 1000 zł
    > netto. Limit mojej KK to 5000 zł.
    >
    > Co radzicie?

    Ja się zapytałem w Hypernovej czy mogę dostać ich kartę (obsługiwaną
    przez Lukasa) bez zaświadczeń. Też mam od prawie dwóch lat poprawnie
    obsługiwaną KK Lukasa. I też mi odmówili. Lukas prowadzi ciekawą
    politykę, nie ma co. W końcu jest konkurencja - zrezygnowałem z KK
    Lukasa. Nie chcą klienta to nie - napraszał się nie będę.

    pzdr

    Tomek