  • 11. Data: 2008-04-24 11:02:01
    Temat: Re: odkladanie na starosc
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "createmodeon" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl> napisał w wiadomości
    news:fuoil9$6ji$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > chcialbym tak za 20-25 lat miec odlozone srodki podnoszace komfort zycia.
    >
    > Moze ktos cos poleci?

    coś takiego na przykład:
    http://bank.pox.pl/goldfinance/404/7/

  • 12. Data: 2008-04-24 11:38:15
    Od: "createmodeon" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "createmodeon" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl> napisał w
    > wiadomości news:fuoil9$6ji$1@inews.gazeta.pl...

    > Załóż sobie IKE np. w mBanku - IKE fundusze albo IKE lokata.
    > Odkładasz sam, nie ma prowizji i nie ma podatku Belki od lokat.

    myslalem o tym, ale to dopiero dostane jak przejde na emeryture czyli w
    wieku 60 lat.

    obecnie mam 25 lat, i chcialbym miec juz cos do dyspozycji w wieku 45-50.

    createmodeon

  • 13. Data: 2008-04-24 11:40:00
    Od: "createmodeon" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl>

    Użytkownik "Poldekk" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przez ten czas. Za 20-25 lat będziesz miał mieszkanie i spłacony kredyt. A
    > więc będziesz mógł je dalej wynajmować i wtedy wpływy, to już twój czysty
    > zysk, albo sprzedasz i zgarniesz konkretną gotówkę, a nie te ochłapy z
    > funduszy.
    > Agenci od systematycznego oszczędzania pięknie pokazują rosnące słupki
    > dzięki procentowi składanemu, ale nie mówią nic o tym, że realna wartość
    > tych pieniędzy będzie mizerna za 20-25 lat dzięki inflacji.
    > A _realna_ wartość mieszkania w dobrej lokalizacji za 20-25 lat na pewno

    pomysl bardzo dobry, ale sam tez musze gdzies mieszkac. jesli sie nie ozenie
    bogato :) to lada rok czeka mnie kredyt na wlasne lokum.

    createmodeon

  • 14. Data: 2008-04-24 12:15:11
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Greg" <m...@g...pl> wrote in message

    > coś takiego na przykład:
    > http://bank.pox.pl/goldfinance/404/7/

    "Średnia stopa zwrotu 15% "

    ROTFL

    MichalL

  • 15. Data: 2008-04-24 12:29:23
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > myslalem o tym, ale to dopiero dostane jak przejde na emeryture czyli w
    > wieku 60 lat.
    >
    > obecnie mam 25 lat, i chcialbym miec juz cos do dyspozycji w wieku 45-50.

    to po prostu odkładaj
    odkładaj tam, gdzie nie obedrą cię na prowizjach

  • 16. Data: 2008-04-24 14:41:51
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "matman" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj o rynku forex. Wpisz w google 'forex' i dowiedz się ile dobry
    > traider potrafi zarobic w miesiąc to wtedy pogadamy.

    Mam wrażenie, iż to o czym czytałeś i co tak cię zafascynowało, nazywa się
    trader a nie traider. Trader czyli handlarz.

    marekz

  • 17. Data: 2008-04-24 14:43:01
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    napisał w wiadomości news:fupktq$slh$1@inews.gazeta.pl...

    > Nawet, jeśli zostanie nadmiarowo zdemolowane przez lokatorów
    > lub zatrute debilizmem administratorów? :) Moim zdaniem jakieś
    > ryzyko jest, choć raczej nieduże.

    Ciekawe, bo mnie to ryzyko wydaje się akurat wysokie.

    1. Pogarszanie się jakości samego budynku.
    2. Pogarszanie się jakości otoczenia.

    marekz

  • 18. Data: 2008-04-24 15:01:44
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 24 Apr 2008 09:47:34 +0200, "matman" <s...@s...pl> wrote:

    >Poczytaj o rynku forex. Wpisz w google 'forex' i dowiedz się ile dobry
    >traider potrafi zarobic w miesiąc to wtedy pogadamy.

    A stracić w miesiąc?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 19. Data: 2008-04-24 15:15:11
    Od: "mat" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "matman" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie, iż to o czym czytałeś i co tak cię zafascynowało, nazywa się
    > trader a nie traider. Trader czyli handlarz.

    Racja!

  • 20. Data: 2008-04-24 15:16:41
    Od: "mat" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A stracić w miesiąc?

    Tam gdzie ja inwestuje nie odnotowano jeszcze strat od poczatku dzialalnosci
    (od okolo roku).