  • 21. Data: 2004-02-09 03:17:52
    Temat: Re: o mBanku oraz zachowanie grupy: ludzie, banki
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > > Kompromitacja-stacja.
    >
    > błyskotliwe

    że w którym momencie :) ?

    MAd Hat
    ter

    Ps. Żenujące, to tak...

  • 22. Data: 2004-02-09 10:43:24
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > MAd Hat
    > ter
    >
    > Ps. Żenujące, to tak...

    Żenujące... hmmmm. A jak nazwać wasz poziom agrsji, którą reagujecie?
    Nie tylko agresję słowną mam na myśli. Myślę, że was zaciekawi, iż wśród was
    są ludzie którzy:
    1.) zapychają skrzybki e-mail wirusami, ale na to byłam przygotowana i nie
    zdziwiło mnie to. Myślę, że zrobiło to wielu z was.
    2.) Dają ogłoszenia w moim iminieniu podając mojego maila. Ktoś zw Was dał
    ogłoszenie, że sprzedaję stare telefony, podając moje dane. Czy ma odwagę się
    teraz przyznać?
    3.) A to najlepsze! Dziś rano ktoś z Was przysłał mi fax! Arcy długi i
    ciekawy. Czyli nawet numer faxu stał się dal jednego z Was łupem! A jak to
    nazwać? I czekam aż odwazny się przyzna.
    Nie mam teraz czasu aby się rozpisywać.
    Ale jak to nazwiecie? Wiecie, że z takimi ludzmi rozmawiacie?
    Iwona

  • 23. Data: 2004-02-09 10:58:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam teraz czasu aby się rozpisywać.
    > Ale jak to nazwiecie? Wiecie, że z takimi ludzmi rozmawiacie?

    No to teraz już wiesz, że spamowanie nie uchodzi bezkarnie. Na szczęście.

  • 24. Data: 2004-02-09 12:10:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Iwona napisał:

> [...]
    > ciekawy. Czyli nawet numer faxu stał się dal jednego z Was łupem! A jak to
    > nazwać? I czekam aż odwazny się przyzna.

    No sluchajcie, nie robcie jaj, ja sie tutaj proboje z fajna dziewczyna
    umowic, a Wy takie chece wyprawiacie.

    Fajny Bartol

  • 25. Data: 2004-02-09 15:51:56
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > No to teraz już wiesz, że spamowanie nie uchodzi bezkarnie. Na szczęście.

    Ok. Tylko zastanawia mnie i ten poziom agresji i upodobanie do
    karania... "Karzecie" chyba od tygodnia. Ciekawe czy to ty przez cały dzień
    usiłujesz wysłać mi fax, który ma 35 stron? Bo ktos to usiłuje zrobić i
    uważam, że to jest paranoik. To przesada. I to anoniomowo!!!! Jak ma odwagę
    wysyłać fax, to niech się podpisze! Ja się tu pospisałam. Ale chyba to jest
    tchórz z paranoją...:)
    Przecież wystarczyło, że ktoś z Was napisałby do Abuse aby usunąc tego posta.
    I byloby po sprawie. Ale nie! Skądże!!! Najpiej bawić się poprzez calodobowe
    wysylanie faxu...
    Ten fax raczej nie przejdzie...:) Więc proponuje, aby paranoik dal sobie
    spokój. Bo to śmieszne jest, dziecinne. I usuńcie tego posta, co Wam zatruwa
    forum i na prawde bedzie po sprawie.
    Iwona

  • 26. Data: 2004-02-09 16:01:07
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > Acha, ja tez fajny jestem oczywiscie, wiec obciachu nie bedzie.

    Chetnie, chetnie... gdybym nie miała w domku mojego ukochanego... Też fajny
    jest! Ale może kiedyś potkamy się na jkieś imprezie :) Byleby nie był to
    bankiet bankowców, bo obawiam się że żywa z niego nie wyszłabym. Na razie
    mordują mnie, jak pisałm, wirusami, ogłoszeniami i faxami... Wyobrażam sobie,
    że na żywo poszły by w ruch siekiery i noże... I za co? Za posta nie na
    temat...
    Pozdrawiam serdecznie i dzięki za jedą z nielicznych miłych wypowiedzi.
    Iwona

  • 27. Data: 2004-02-09 16:01:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ok. Tylko zastanawia mnie i ten poziom agresji i upodobanie do
    > karania... "Karzecie" chyba od tygodnia.

    Sama się prosisz, pisząc kolejne posty i zakładając nowy wątek (poziom z
    litości przemilczę)

    >Ciekawe czy to ty przez cały dzień
    > usiłujesz wysłać mi fax, który ma 35 stron?

    Nie to nie ja, jakkolwiek sposób dobry. A do abuse już dawno poleciałaś.

  • 28. Data: 2004-02-09 16:06:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Iwona napisał:

> [...]
    > spokój. Bo to śmieszne jest, dziecinne. I usuńcie tego posta, co Wam zatruwa

    Boska!!!!!

    Fajny Bartol

  • 29. Data: 2004-02-09 16:09:58
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Uprzejmie proszę tchórza paranoika, ktory usiłuje wysłać mi fax, aby przestał
    być tchórzem i nie pisał anonimowo, tylko podpisał się! To niegrzecznie
    wysyłać anonimy. Chętnie przyjmę ten fax, jeśli bedę wiedzieć od kogo on jest
    i po co? A może anonim napisze nam tu wszystkim, co chce mi przesłać faxem, w
    jakim celu? A może po prostu napisze tutaj, o co mu jeszcze chodzi? Ja
    przypuszczam, że anonim chce mi zrobić krzywdę tym faxem. O krzywdzeniu już tu
    pisałam. Mam propozycję dla anonima: nich anonim wyśle do abuse prośbę, aby
    usunąć mojego posta. Anonim będzie miał wtedy świety spokój i ludzie tutaj też.
    Chetnie sama był to już jakiś czas temu zrobiła, lecz nie jestem biegła w tym
    temacie i po prostu nie wiem jak.
    Iwona

  • 30. Data: 2004-02-09 16:18:09
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > Sama się prosisz, pisząc kolejne posty i zakładając nowy wątek (poziom z
    > litości przemilczę).

    Czytałam twoje posty. Dużo tutaj czytałam. I jakoś na temat twojego poziomu
    się nie wyrażam, choć w twoim języku jest więcej slangu niż słów po polsku...
    Litować możesz się nad sobą. Jesteś mi kompletnie obca i nie mam pojecia po co
    mi twoja "litość"... Ciekawe z czego u ciebie bierze się ta chęć ataku słowem.
    Z góry przepraszam, że to piszę, ale albo masz jakiś kompleks wyższości (np.
    uzasadniony, bo jesteś wybitnie inteligentną kobietą o wyglądzie do
    pozazdroszczenia, co jednak nie przeczy, że z kompleksem należało by coś
    zrobić) albo odwrotnie: jesteś szarą myszką, pracującą w jakimś biurze czy
    banku...

    > Nie to nie ja, jakkolwiek sposób dobry. A do abuse już dawno poleciałaś.

    Głupi pomysł bardzo - ten fax. Chyba jednak przesadziłam z tą twoją
    inteligencją.
    To dlaczego wszechwładne abuse nie zdjeło tego posta?
    Iwona