  • 31. Data: 2004-02-09 16:21:09
    Temat: Re: o mBanku oraz zachowanie grupy: ludzie, banki
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > Fajny Bartol

    > Boska!!!!!

    Oh! dzięki! Zarumieniłam się...
    Tylko uważaj, bo zaraz zaczną się na tobie wyrzywać, za to co piszesz! :)
    Cenzura czuwa!

    Iwona

  • 32. Data: 2004-02-09 16:21:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chetnie, chetnie... gdybym nie miała w domku mojego ukochanego... Też
    fajny
    > jest! Ale może kiedyś potkamy się na jkieś imprezie :) Byleby nie był to
    > bankiet bankowców, bo obawiam się że żywa z niego nie wyszłabym. Na razie
    > mordują mnie, jak pisałm, wirusami, ogłoszeniami i faxami... Wyobrażam
    sobie,
    > że na żywo poszły by w ruch siekiery i noże... I za co? Za posta nie na
    > temat...
    > Pozdrawiam serdecznie i dzięki za jedą z nielicznych miłych wypowiedzi.

    Polejcie, kurde, no, bo na trzeźwo to tego nie można. :-DDDDDDDDDDDD

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 33. Data: 2004-02-09 16:23:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Uprzejmie proszę tchórza paranoika, ktory usiłuje wysłać mi fax, aby
    przestał
    > być tchórzem i nie pisał anonimowo, tylko podpisał się! To niegrzecznie

    A, przepraszam, Ty jak się podpisujesz ??? Bo imię tylko widzę...

  • 34. Data: 2004-02-09 16:24:56
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Boska!!!!!

    Bląd biustwo :-)

  • 35. Data: 2004-02-09 16:25:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Oh! dzięki! Zarumieniłam się...
    > Tylko uważaj, bo zaraz zaczną się na tobie wyrzywać, za to co piszesz! :)
    > Cenzura czuwa!

    Czuję, ża alkohol nie starczy. :-D

  • 36. Data: 2004-02-09 16:26:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości

    > Polejcie, kurde, no, bo na trzeźwo to tego nie można. :-DDDDDDDDDDDD

    No fakt - na trzeźwo nie można. Toż to aż nie do uwierzenia, że można takie
    rzeczy wypisywać ;-))) Za to weselej się robi na grupie ;-))) No i przybył
    nam nowy kolega - tj. fajny Bartol ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 37. Data: 2004-02-09 16:29:10
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > usenet (at) nawara.info

    Wiesz, tutaj już wystarczy, ze podpisuję się imieniem, gdyż bardzo szybko
    sprytny użytkownik podał wszystkim moją strone www, więc wszyscy mnie znają z
    imienia i nazwiska, z faxu, nr telefonu itp...

    Niedługo będą wiedzieć, jaki mam numer buta :)

    A chodzi tylko o to, że anonim nawet numeru faxu do siebie nie podał, nie
    wspominając już o imieniu. A poza tym dzwoni do prywatnego mieszkania!!!!
    Jest na to jakiś paragraf?

    Iwona

  • 38. Data: 2004-02-09 16:41:45
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Iwona napisał:

    > Fajny Bartol jest nie do ruszenia.
    >
    > Jak trzeba będzie ja ciebie obronię
    > Znam parę chwytów, ciałem zasłonię
    > Ciosy karate ćwiczyłem z bratem
    > Ja jestem Fajny Bartol karate mistrz
    >
    > Gdy ja dołożę, wtedy nie daj Boże
    > Reanimacja nawet nie pomoże
    > Po dobrej wódzie lepszy jestem w dżudzie
    > Ja jestem Fajny Bartol karate mistrz

    Chyba jednak się z toba umówię...:)
    Iwona

  • 39. Data: 2004-02-09 16:42:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

  • 40. Data: 2004-02-09 16:44:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > No fakt - na trzeźwo nie można. Toż to aż nie do uwierzenia, że można takie
    > rzeczy wypisywać ;-))) Za to weselej się robi na grupie ;-))) No i przybył
    > nam nowy kolega - tj. fajny Bartol ;-)))

    No wiesz, pojawiaja sie fajne dziewczyny, to pojawiaja sie fajne
    chlopaki. To nie sa proste sprawy, to cud magnetyzmu.

    Fajny Bartol