  • 11. Data: 2004-02-08 03:38:29
    Temat: Re: o mBanku oraz zachowanie grupy: ludzie, banki
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > nie, bo sie posikam ;)))
    > (skoro mozecei o rznieciu to ja urologicznie;> )
    > zbyszko janke

    Ale zauważ, że cokolwiek napiszę, natychmiast rozgrzewa i rozpala was to do
    pisania! I tak wiem, że nie zatęsknicie jak już zniknę na dobre... Wkrótce to,
    co się tu dzieje przestanie mi do czegokolwiek służyć.
    Iwona

  • 12. Data: 2004-02-08 08:12:11
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    A przy okazji: dziękuję bardzo za tak długą i wyczerpującą dyskusję po
    napisaniu postu "kociaki syberyjskie".
    Piszę pracę za zakresu psychologii społecznej grupy. Internet i zachowanie
    jakiejś określonej grupy było niezbędne jako przykład w mojej pracy.
    Dziękuję bardzo, że dotarczyliście mi aż tyle materiału. Wybór padł na
    ludzi
    interesujących się bankami z powodów naukowych.

    psycholożka nanipulantka....oj nieładnie, nieładnie, ale do czego się
    przyczepiam? w sumie takie czasy. powodzenia w przyszłęm pracy. cmok hehehe

  • 13. Data: 2004-02-08 08:16:06
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Historia mBanku i Multibanku:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=988006&banki=74

  • 14. Data: 2004-02-08 09:21:29
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    "Iwona." <i...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

    > Kompromitacja-stacja.

    błyskotliwe

    Jerzy

  • 15. Data: 2004-02-08 09:26:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    to,
    > co się tu dzieje przestanie mi do czegokolwiek służyć.

    Jesteś tu jeszcze? Idź zobaczyć, czy Cię nie ma na podwórku / polu *

    * niepotrzebne skreślić w zależności od miejsca zamieszkania

    Ewentualnie spieprzaj dziadu / siooooo *

    * niepotrzebne skreślić w zależności od preferencji politycznych

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 16. Data: 2004-02-08 10:10:27
    Od: "Rafał Urbanelis" <m...@p...onet.pl>

    > mBank jest moim ulubionym bankiem od poczatku jego istnienia, gdyż byłam
    jedną

    dziewczyno,
    po co jeszcze bardziej sie blaznisz?
    wywolalas flame na kilkadziesiat postow, klocac sie z cala grupa.
    jeszcze Ci malo?
    po co zaczynasz kolejny post?
    chcesz zblaznic sie jeszcze bardziej?
    bawi Cie to? czy moze to urazona duma?
    jesli to drugie, to wywolujac kolejna dyskusje - jeszcze bardziej idziesz na
    dno.
    daj sobie spokoj. zajmij sie swoimi kotkami, czy czyms tam i nie pisz wiecej
    postow tutaj.

    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 17. Data: 2004-02-08 14:34:53
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > błyskotliwe
    > Jerzy

    tak, zwlaszcza jak na poloniste
    klaniam sie
    janke

  • 18. Data: 2004-02-08 21:19:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Iwona napisał:

    Fajna jestes, a ja lubie fajne dziewczyny. Moze sie umowimy?

    Bartol

  • 19. Data: 2004-02-08 21:20:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Fajna jestes, a ja lubie fajne dziewczyny. Moze sie umowimy?

    Acha, ja tez fajny jestem oczywiscie, wiec obciachu nie bedzie.

    Bartol

  • 20. Data: 2004-02-08 21:42:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 08 Feb 2004 22:20:16 +0100, w <c068tr$ii1$2@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Acha, ja tez fajny jestem oczywiscie, wiec obciachu nie bedzie.

    Uważaj na pazurki.
    Oczywiście tych kotów.