  • 11. Data: 2004-10-06 18:53:57
    Temat: Re: nowy produkt e-commerce - sposoby platnosci - pytania
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > http://www.allpay.pl/index.php?desc=regulamin
    > Prowizje od 4,4% do 3,5%
    > Allpay bez żadnych opłat? Kto ci tego naopowiadał?

    Do tego maja tajemnicze zapisy w regulaminie.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-10-07 07:53:30
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    > Do tego maja tajemnicze zapisy w regulaminie.
    ????

    --
    WWWojtas

  • 13. Data: 2004-10-07 09:42:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik WWWojtas napisał:

    > ????

    Nie chce mi sie jeszcze raz zagladac. Czytalem regulamin dosyc dokladnie
    jakies 3 miesiace temu i po przeczytaniu stwierdzilem, ze szkoda pradu,
    bo ktos sobie ze mnie jaja robi. A w sumie moj komfort psychiczny jest
    dla mnie najwazniejszy.

    Innymi slowy strasznie nierowne traktowanie stron i praktycznie zadne
    prawa klienta. Typowy ruski sposob wspolpracy.

    Jesli ostatnio sie zmienilo, to przepraszam.

    Bartol