  • Data: 2002-03-06 17:06:06
    Temat: Re: nowe wyciagi w PEKAO S.A. - co dalej?
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Jablonski wrote:

    > Albo te ich konta internetowe, ktore sa
    > zakladane w wirtualnym oddziale, wiec trzeba zakladac nowe konta, bo
    > istniejacego sie juz przerobic nie da.

    Jesli dobrze pamiętam SLuczaka sprzed roku czy półtora na tym forum, to
    wprowadzenie centralnego systemu informatycznego (przekręcam moze nazwę,
    ale w wątku obok ktos o tym pisał i na tym polegają zmiany) miało
    polegać na tym, że do _wszystkich_ kont w Pekao ma byc dostep via www.

    Na ile rozumiem polską s p e c y f i c z n o s ć, to obecny
    zdumiewający trzymiesięczny okres otrzymania bankomatowego maestro do
    eurokonta www jest sygnałem, zeby w centrum bankowosci elektronicznej
    już nie zakładać nowych kont, bo za rok-dwa zwykłe oddziałowe będzie tak
    samo wirtualne.
    ;-)

    marcin ha
    --