  • 11. Data: 2007-12-20 09:11:51
    Temat: Re: nowa Maestro BPH-PEKAO SA
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jeśli mnie pamięć nie myli, to karta przychodzi poleconym, a pin zwykłym
    > (o ile ma to jakieś znaczenie).

    Dokładnie. Karta jest wysyłana listem poleconym.

    /*-+

  • 12. Data: 2007-12-20 09:36:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 09:56, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Czepiasz się a nie ma czego. Karta była wysłana poleconym a pin leżał sobie
    > w skrzynce.

    Ano tak...
    jesli karta poleconym, to faktycznie w skrzynce powinien lezec
    ewentualnie kwitek o poleconym do odebrania na poczcie i koperta z
    pin.

  • 13. Data: 2007-12-20 13:45:32
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    *piotr'ek* pisze:
    > Była też procedura - jednorazowa - taka:
    > - karta do domu
    > - pin w oddziale (w bezpiecznej kopercie).
    > Każda następna karta już miała taki sam pin jak poprzednia.

    Taka procedura jest np. w Banku Ochrony Środowiska dla kart Maestro.

    K.

  • 14. Data: 2007-12-20 17:42:30
    Od: s...@g...com

    On 20 Dec, 10:36, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ano tak...
    > jesli karta poleconym, to faktycznie w skrzynce powinien lezec
    > ewentualnie kwitek o poleconym do odebrania na poczcie i koperta z
    > pin.

    Nie zdziw sie, jesli za tydzien znajdziesz kwotek, ze niby juz
    powtornie awizowano. Poczta teraz tak dziala w mojej okolicy
    standardowo. Zona caly dzien w domu, paczki nie ma i nie ma, a potem
    niby powtornie awizowana. I tak lepiej, niz ostatni przypadek, ze nie
    doszla w ogole. Prezent, dodam. Na szczescie byla platna za pobraniem,
    a nie z gory.

  • 15. Data: 2007-12-20 20:33:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-20 09:56, Darek stwierdził, że:

    > Czepiasz się a nie ma czego. Karta była wysłana poleconym a pin leżał sobie
    > w skrzynce.

    We Wrocławiu priorytety przychodzą po 2-3 tygodniach ;-) poczta sobie
    przeprowadzkę urządziła na święta...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 16. Data: 2007-12-20 20:46:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 21:33, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2007-12-20 09:56, Darek stwierdził, że:

    > We Wrocławiu priorytety przychodzą po 2-3 tygodniach ;-) poczta sobie
    > przeprowadzkę urządziła na święta...

    A mi poczta zagubila wykaz transakcji do KK Polbanku :(