  • 1. Data: 2009-01-30 08:49:22
    Temat: nokia n95 sprzedam - tanio
    Od: "Ksisio" <f...@p...onet.pl>

    witam
    do sprzedania ostatnie 3 sztuki noki n95 w cenie 250 pln. Telefony nowe, bez
    simlocka. Pelen komplet. Faktura vat + gwarancja 2 lata. Zdjecia wysle na maila.
    oferty prosze kierowac na maila

    k...@g...com

  • 2. Data: 2009-01-30 10:01:22
    Temat: Re: nokia n95 sprzedam - tanio
    Od: "roman ban" <r...@W...gazeta.pl>

    Ksisio <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    bez
    > simlocka. Pelen komplet. Faktura vat + gwarancja 2 lata. Zdjecia wysle na

    dobre jak malo kiedy -iluzja-
    czyli przechodzimy w konkury ebay bo na GPW niema chetnych ?
    chyba ze wziales jakis syf i ci sie z ebay pojeb.
    jak to pierwsze to szacunek jak drugie to szkoda mi ciebie

  • 3. Data: 2009-01-30 11:16:28
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "roman ban" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chyba ze wziales jakis syf i ci sie z ebay pojeb.
    > jak to pierwsze to szacunek jak drugie to szkoda mi ciebie

    taaa... a on na pewno czyta te Twoje odpowiedzi...