  • 1. Data: 2009-02-11 08:43:04
    Temat: no i koniec % w BZWBK(i inne nowości)
    Od: k...@o...pl

    Teraz KO dla kwot do 50k minus 1 gr. : 4% (czyli znów niżej niz emax+)

    Do oferty wprowadzają KO ala lokata
    oprocentowaniu ciut wyższe
    dla kwot do 50k minus 1 gr. : 4,5% a od 100k 6%

    z tego nowego KO ala lokata wszystkie(!) wypłaty/przelewy 10zł a od
    maja 20zł.
    Do tego konta wydawana karta płatnicza Maestro, ceny jak inne karty
    BZWBK, pierwsze 2 lata może być gratis kolejne 2 lata 25zł.
    Wypłaty z bankomatów tyle samo co wypłaty z kasy banku (10zł/20zł)
    natomiast można płacić kartą bez dodatkowych opłat, także w internecie
    (z 3dsecure).
    Płacenie kartą jest jedynym sposobem na wyciągnięcie pieniędzy bez
    opłat(no ale za kartę trzeba płacić po dwóch latach)

  • 2. Data: 2009-02-11 12:44:17
    Temat: Re: no i koniec % w BZWBK(i inne nowości)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    To konto nie zarobi na te oplaty za podjecie gotowki raz na miesiac, jaki
    sens maja konta z oplata 20zl za pobranie????? Szukanie ludzi ograniczonych
    umyslowo??

  • 3. Data: 2009-02-11 12:59:14
    Od: k...@o...pl

    On 11 Lut, 13:44, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > To konto nie zarobi na te oplaty za podjecie gotowki raz na miesiac, jaki
    > sens maja konta z oplata 20zl za pobranie????? Szukanie ludzi ograniczonych
    > umyslowo??
    Przy 150k odsetki wyniosą prawie 600zł/mc, wtedy na wypłacenie
    wystarczy..

  • 4. Data: 2009-02-11 13:34:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    g.googlegroups.com...
> [...]

    > ograniczonych
    > umyslowo??
    Przy 150k odsetki wyniosą prawie 600zł/mc, wtedy na wypłacenie

    Ale przy takiej kwocie mozna miec lokaty negocjowalne lub w innym banku
    nawet te na 7-dni dadza wiecej zarobic. Szkoda bawic sie takim produktem,
    skoro na rynku sa bardziej rentowne KO i lokaty.

  • 5. Data: 2009-02-11 13:42:45
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 14:34, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nawet te na 7-dni dadza wiecej zarobic. Szkoda bawic sie takim produktem,
    > skoro na rynku sa bardziej rentowne KO i lokaty.

    Po prostu BZ nie potrzebuje już kasy i chcę się pozbyć natrętnych ,
    niedochodowych klientów ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-02-11 16:36:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 11 Feb 2009 00:43:04 -0800 (PST)
    k...@o...pl wrote:

    > Teraz KO dla kwot do 50k minus 1 gr. : 4% (czyli znów niżej niz emax+)
    >
    > Do oferty wprowadzają KO ala lokata
    > oprocentowaniu ciut wyższe
    > dla kwot do 50k minus 1 gr. : 4,5% a od 100k 6%

    BZWBKa już tradycyjnie jak PKO BP liczą tylko na siłę przywiązania i
    lenia aktualnych klientów, bo Ci co mieli zwiać to już dawno to
    zrobili ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-02-13 10:37:16
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jaki sens maja konta z oplata 20zl za pobranie????? Szukanie ludzi
    > ograniczonych umyslowo??

    No pewnie, a jaki inny? :-)

    marekz

  • 8. Data: 2009-02-13 11:23:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 11:37, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:gmuh73$2hs2$1@news2.ipartners.pl...

    > No pewnie, a jaki inny? :-)

    Sporo osob nie zwroci uwagi na TOiP tylko zalozy lokaty (mozna przez
    internet?) po 200 zl , zeby zaoszczedzic na belce.

  • 9. Data: 2009-02-13 11:28:06
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Ja myślę, ze BZ WBK przede wszystkim liczy, iż spory odsetek klientów
    "zapomni" o Szybkozarabiającej. Nie bez przyczyny zakładało się je tylko w
    opcji z odnowieniem. W ten sposób, jesli ktoś nie sprawdzi, nadzieje się na
    4,5%, a zanim się zorientuje to może chcieć poczekać już kolejny cykl, by
    nie stracić dotychczasowego oprocentowania. Stąd BZ WBK nie bardzo zależy na
    nowych klientach, a ich prezes już jakiś czas temu nawoływał do zaprzestania
    walki na depozyty. Przykład z tą Szybkozarabiającą daje do myślenia. W ciągu
    3 miesięcy oprocentowanie spadło o 3,5% (i nie sądzę, by w tym czasie RPP aż
    tyle obniżyła).