  • Data: 2004-01-21 23:25:12
    Temat: Re: niezgodna z prawem reklama funduszu Union Investment?
    Od: "l:e.h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SQLwysyn" <s...@w...pI> skribis:

    >Jak nie zauwazyles, ze one sa w postaci pliku graficznego

    Zauwazylem. Ale co z tego? Wlasnie o to chodzi, ze gdyby to byl tekst to
    moglbym go sobie skopiowac i poczytac. Nie rozumiesz? Powtorzyc?

    > A plik graficzny jak
    >najbardziej mozna zapisac.

    I co z tego? I tak sa nieczytelne. Moze jeszcze mam go sobie powiekszac
    zeby poczytac? To mogli od razu po chinsku napisac - byloby trudniej.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}