eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-20 14:34:45
    Temat: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aa <a...@a...pl> writes:

    > No chyba że zrobiłeś coś strasznie głupiego jak np. rozmowa z
    > obciążającym.

    Przeciez to normalne dzialanie jest. Jak Ci sie zepsuje towar,
    to tez nie korzystasz np. z gwarancji sklepu lub producenta,
    tylko starasz sie reklamowac transakcje w banku?

    > W takim przypadku to pozostaje Ci prośba o zwrot różnicy
    > a w przypadku odmowy(prawie pewnym) pozew sądowy.

    Nie wiem o co. Przeciez dostal zwrot. To ze jego bank pobral
    swoje prowizje i ze byc moze kurs sie zmienil to juz sprawa
    klienta banku.

    Jakby ktos z np. USA kupil cos w Polsce, i po paru dniach chcialby
    zwrotu i wiekszej sumy niz zaplacil (np. prowizji banku), to co bys
    powiedzial?
    --
    Krzysztof Halasa