  • Data: 2003-08-05 21:08:13
    Temat: Re: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A i ja uważam, że ING prepaid za 9 PLN jest całkiem dobrym transferem do
    > ichnich bankomatów. :-) I nic poza tym. :-)
    >
    > Moja mama już od dwóch tygodni usiłuje odzyskać karte zwiniętą przez
    > bankomat ING wolnostojący z powodu błednego PINu... :-/

    chyba raczej 3-ch błędnych pinów :-)

    swoją drogą współczuje - też to kiedyś przechodziłem w Krakowie - bankomat
    był całkiem niedaleko mnie jednak okazało się że kartę mogę odebrać
    wyłacznie w oddziale w centrum miasta - ani nie było gdzie zaparkowac,
    kolejka jak koszmarny sen itd

    za to prepaidowa karta jest naprawdę niezłym produktem - aż dziwne że
    podobno mało kto jej używa - żeby jeszcze dali do niej możliwość bezpłatnego
    podpięcia do BSK Online to poprostu byłby to produkt tak rewelacyjny że aż
    ścinający z nóg