  • Data: 2003-08-05 21:33:14
    Temat: Re: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze można założyć i zamknąć konto w ING BŚ.
    > Właśnie się zastanawiam czy tak nie zrobić ;-))

    ale co to niby da ?

    miałem u nich konto do maja tego roku kiedy je zlikwidowałem kupując
    równocześnie kartę prepaid

    zamykając konto pan zamknął mi również dostęp bskonline - mimo że bardzo
    nalegałem żeby tego nie robił :-)
    dzwonił w tej sprawie nawet do centrali żeby się upewnić czy napewno musi to
    zrobić i niestety nie było innego wyjścia

    zlikwidowali też otwieranie kont 0 zł - więc nie ma już mozliwości
    jakiegokolwiek konta bezpłatnego w BSK (chyba że ktoś założył sobie konto 0
    przed majem 2003 - choc to konto 0 nie jest podobno tak do końca 0 zł