  • Data: 2003-08-06 08:08:22
    Temat: Re: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Od: "Rafi" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    :::: Taaak? A jakie? Bo ja ani jednego gorszego wymienić nie potrafię...
    ::::
    :::
    ::: to chyba nigdy nie byłeś w Pekao S.A.

    Po ośmiu latach posiadania ROR w tym przybytku "zachciało mi się" wziąść
    kredyt odnawialny i co...?

    -proszę przynieść zaświadczenie o zarobkach
    -może Pan otrzymać 4500zł kredytu

    Zaznaczam, że przez te wszystkie lata forsa od mojego "żywiciela"
    (budżetówka - MON) lała się wąskim, ale ciągłym strumieniem do tego molocha.

    Już mnie więcej nie zobaczą....

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi