  • 1. Data: 2002-03-07 15:26:08
    Temat: nie to zebym nie lubial mB
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Jakos tak buszujac w internecie otworzyl mi sie popup
    zeby porownac mB z innymi bankami
    (chociaz akurat nic z mBanku nie mialem otwarte).
    Wzialem jako drugi (po BSK) Lukasa, chociaz nie mam tam konta.
    I jeden fragment niezle mnie rozbawil.
    Cytuje:
    "W ramach tych opłat (w Lukasie - PS) masz również bezpłatną kartę kredytową.
    Nasza oferta nie została dotychczas wzbogacona o ofertę karty kredytowej.
    Jednakże bezpłatne wydawanie karty do rachunku jest deprecjacją marki
    kredytowej jako produktu prestiżowego."
    Jak widac, naprawde WSZYSTKO da sie wytlumaczyc...
    PS

  • 2. Data: 2002-03-07 15:41:13
    Temat: Re: nie to zebym nie lubial mB
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredytowej jako produktu prestiżowego."
    > Jak widac, naprawde WSZYSTKO da sie wytlumaczyc...

    jaki bank taki język:)

    andrzej

  • 3. Data: 2002-03-07 15:42:25
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > kredytowej jako produktu prestiżowego."
    > Jak widac, naprawde WSZYSTKO da sie wytlumaczyc...

    Czyli im wiecej masz kasy, tym drozszy masz wybrac bank. A na przy
    porownaniu Multi z innymi mozna zobaczyc haselko "drozsze nie znaczy lepsze"
    czy jakos tak =)))))))

  • 4. Data: 2002-03-07 15:45:32
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A na przy
    bez "na" =)

  • 5. Data: 2002-03-07 15:55:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 7 Mar 2002 16:26:08 +0100, w
    <4...@n...onet.pl>,

> [...]
    > kredytowej jako produktu prestiżowego."
    > Jak widac, naprawde WSZYSTKO da sie wytlumaczyc...

    O, chyba zatrudnili jakiegoś marketingowca z Inteligo. :)

  • 6. Data: 2002-03-07 16:03:57
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-07 at 16:26 p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >kredytowej jako produktu prestiżowego."
    >Jak widac, naprawde WSZYSTKO da sie wytlumaczyc...

    ROTFL... Tlumaczenie ala Microsoft :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 7. Data: 2002-03-08 08:36:02
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Nasza oferta nie została dotychczas wzbogacona o ofertę karty kredytowej.
    > Jednakże bezpłatne wydawanie karty do rachunku jest deprecjacją marki

    a moze jednak pogloski o przeistoczeniu sie PJO sa prawdziwe??? jak mBank moze
    sobie na takie bzdury pozwolic?

    pozdrawiam
    marcin