  • 1. Data: 2004-12-01 12:45:28
    Temat: nie otwiera się strona BPH z Neostrady
    Od: "RafałMa" <r...@f...onet.pl>

    Witam.
    Próbowałem kilka dni pod rząd o różnych godzinach. Zawsze to samo - nawet
    strona się nie pojawia (www.bph.pl)
    Próbuję z pracy i jest od razu, próbuję od sąsiada z neostrady i też bez
    problemu.
    Czy jest możliwe że strona banku jest banowana dla niektórych adresów
    (puli).
    Próbowałem kilkakrotnie rozłączać modem po to by dostać inny adres IP - bez
    rezultatu.
    Mam router DLINK i kilka kompów za nim.
    Strony innych banków otwierają się bez problemu. (np mbank)

    Co ciekawe ze stroną www.idea.pl jest podobnie... Też nigdy się nie
    doczekałem otwarcia.

    Proszę o podpowiedź jak to jeszcze sprawdzić po której stronie tkwi problem.
    Czy to wina Tepsy?
    Czy ktoś ma jeszcze to samo "uszkodzenie"??

    --
    Rafał

  • 2. Data: 2004-12-01 14:20:03
    Temat: Re: nie otwiera się strona BPH z Neostrady
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik RafałMa <r...@f...onet.pl>
    w wiadomości <news:coked9$h89$1@sunflower.man.poznan.pl> wstukał:

> [...]
    > strona się nie pojawia (www.bph.pl)
    > Próbuję z pracy i jest od razu, próbuję od sąsiada z neostrady i też bez
    [...]
    > Proszę o podpowiedź jak to jeszcze sprawdzić po której stronie tkwi problem.

    Pogooglaj za MTU+neostrada.

    --
    Computing power increases as the square of the cost. ++++++++++++++

  • 3. Data: 2004-12-01 21:24:41
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I ustaw na routerze MTU = 1460
    A poza tym może coś z cookies?