  • 1. Data: 2006-01-26 16:42:19
    Temat: nie mam stałej pracy - gdzie kredyt hipoteczny?
    Od: "kilof" <k...@t...pl>

    czesc
    jestem muzykiem i z tego żyję. nie mam źródła dochodów, które mógłbym
    udokumentować. czy ktoś taki jak ja ma szansze na kredyt hipoteczny? jaki
    bank daje szanse takim ludziom jak ja. ewentualnie w gre wchodziłoby
    dodatkowe zabezpieczenie w formie zastawu na jednostkach uczestnictwa
    funduszu inwestycyjnego, bo posiadam takowe i to w znaczącej kwocie. ale
    wolałbym je zostawić wolne, i tradycyjnie zabezpieczyć kredyt tylko hipoteką
    pozdrawiam i liczę, że coś mi doradzicie , za co będę wdzięczny
    mc

  • 2. Data: 2006-01-26 16:48:00
    Temat: Re: nie mam stałej pracy - gdzie kredyt hipoteczny?
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "kilof" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    > jestem muzykiem i z tego żyję. nie mam źródła dochodów, które mógłbym
    > udokumentować.
    A masz DG ?

  • 3. Data: 2006-01-26 17:57:32
    Od: "kilof" <k...@t...pl>

    > A masz DG ?

    ????????? o co to?

  • 4. Data: 2006-01-26 18:51:58
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    Duży Garnek

  • 5. Data: 2006-01-26 19:06:34
    Od: "kilof" <k...@t...pl>

    arcyzabawne, nie ma co....

  • 6. Data: 2006-01-26 19:19:28
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 26 Jan 2006 17:42:19 +0100, kilof napisał(a):

> [...]
    > wolałbym je zostawić wolne, i tradycyjnie zabezpieczyć kredyt tylko hipoteką
    > pozdrawiam i liczę, że coś mi doradzicie , za co będę wdzięczny

    Obawiam się że to niemożliwe. Banki nie mają prawa działać na zasadzie
    lombardów w praktyce łatwiejszy nie manewr aby najbliższa rodzina która na
    wymagany dochód uzyskała kredyt hipoteczny pod hipotekę na twojej
    nieruchomości.

    --
    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-01-26 19:59:27
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > czesc
    > jestem muzykiem i z tego żyję. nie mam źródła dochodów, które mógłbym
    > udokumentować. czy ktoś taki jak ja ma szansze na kredyt hipoteczny? jaki

    Spróbuj w Dombanku. Tam dają kredyt "Na Gębę"
    http://www.dombank.pl/

    Darek

  • 8. Data: 2006-01-26 21:20:16
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    kilof wyklepał w wiadomości <news:drb2ie$iep$1@sunflower.man.poznan.pl> co
    następuje:

    > ????????? o co to?
    Działalność gospodarcza. Nie musisz wtedy mieć stałych dochodów. Twój
    charakter pracy - podobnie jak w innych zawodach twórczych, tzn tych
    objętych 50 % kosztami uzyskania, jest taki, że kasa może się trafiać raz na
    kilka miesięcy, ale taka, że przez te kilka miesięcy pozwala normalnie żyć.
    Pokazujesz wtedy bankowi, jakie masz obroty i dochody roczne.

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 9. Data: 2006-01-26 21:22:00
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    Darek wyklepał w wiadomości <news:drb9mv$8du$1@news.onet.pl> co następuje:

    > Spróbuj w Dombanku. Tam dają kredyt "Na Gębę"
    > http://www.dombank.pl/

    A jak ktoś ma działalność gospodarczą i uzyskuje przychody w nieregularnych
    odstępach czasu - dajmy na to raz na rok ma jednorazowy wpływ, z którego
    żyje potem przez kolejny rok, to na kredyt hipoteczny szanse ma ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 10. Data: 2006-01-27 00:36:10
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > odstępach czasu - dajmy na to raz na rok ma jednorazowy wpływ, z którego
    > żyje potem przez kolejny rok, to na kredyt hipoteczny szanse ma ?

    Ma, ale niewiele instutucji bedzie chcialo z nim gadac, zlimitują mu górny
    poziom kredytu, max.na 20lat, zarządają np. min 35% udzialu wlasnego,
    dodatkowych zabezpieczen (polisy, poreczenia itp.) i marza kredytu bedzie o
    pare punktów wieksza co da % np. 9.76% CHF (Gettin Bank), co lekko zajezdza
    lichwą, no ale i teoretycznie ryzyko wieksze.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl