  • 1. Data: 2006-01-26 10:50:11
    Temat: HSBC USA
    Od: mnez <m...@p...oSPAMnet.pl>

    witam, udalo wam sie otworzyc konta bez problemu tam? bo czytalem
    najpierw, ze ktostam otworzyl, a potem ze nastepne osoby mialy juz
    problemy z tym, i nie wiem na czym stanelo.

  • 2. Data: 2006-01-26 19:40:22
    Temat: Re: HSBC USA
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Jest to niemozliwe.
    Musisz byc osobiscie w banku.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-27 09:41:07
    Od: "Adam" <c...@p...onet.pl>

    > Jest to niemozliwe.
    > Musisz byc osobiscie w banku.
    >
    > Pozdrawiam
    >

    > "mnez" <m...@p...oSPAMnet.pl> wrote in message

    Dlaczego twierdzisz, że jest to niemożliwe?
    Przynajmniej dwóm osobom się udało - było na grupie.

  • 4. Data: 2006-01-27 10:42:00
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Jest to niemozliwe.
    > Musisz byc osobiscie w banku.
    >
    > Pozdrawiam
    >

    > "mnez" <m...@p...oSPAMnet.pl> wrote in message

    Jest mozliwe z Polski. Pakiecik startowy wysylaja DHL'em ze wszystkimi
    formularzaim. Wystarczy je wypelnic, zalaczyc odpowiednie dokumenty i odeslac.

  • 5. Data: 2006-01-27 11:56:01
    Od: "Andrzej" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jest mozliwe z Polski. Pakiecik startowy wysylaja DHL'em ze wszystkimi
    > formularzaim. Wystarczy je wypelnic, zalaczyc odpowiednie dokumenty i
    > odeslac.

    Chyba też sobie otworze. Jesli możesz to napisz instrukcje krok po kroku.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2006-01-27 12:53:16
    Od: Piotr Miller <g...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2006 12:56:01 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Chyba też sobie otworze. Jesli możesz to napisz instrukcje krok po kroku.

    Przeszukaj przy pomocy GoogleNews tą grupę - powinieneś znaleźć
    dokładne informacje. Jeżeli nie, to spróbuj na prnews.pl, o ile
    pamiętam, tam też coś takiego było.

    --
    Pozdrawiam,
    P.I.T.E.R