  • Data: 2003-04-25 08:48:37
    Temat: Re: nie ma co pisać do Ministerstwa Finansów
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie martw sie.
    > Juz niebawem premierem bedzie Lepper, a ministref finansow - J.
    Beger.
    > Wtedy sie dopiero zacznie jazda :-)

    Ja pier... nie będzie lepiej, ale będzie inaczej. K... dlaczego to
    nasze cholerne państwo jest tak nieprzyjazne dla swoich obywateli. Co
    raz to nowe podatki, opłaty i cholera wie co. Pracuję w gastronomii i
    wymyslili, że teraz trzeba co rok płacić haracz za... BADANIE WODY W
    LOKALU, a co 5 lat kolejny haracz za minimum sanitarne dla personelu.

    Sorry, trochę NTG, ale może ktos wie, czy np. w Nowej Zelandii jest
    może lepiej, albo w Danii, bo tam najbliżej...

    Grzexs