  • 1. Data: 2003-08-06 09:06:10
    Temat: netkarta - Multi czy mBank
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam

    potrzebna mi jest karta "internetowa"

    która lepsza: z Multibanku netkarta (22pln wydanie i opłata roczna) czy
    mBanku eKarta (25pln wydanie i opłata roczna)
    czy są jakieś różnice oprócz opłaty?
    będę płacic w Czechach - jak będzie wyglądac rozliczenie (waluty, kury)?

    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2003-08-06 12:13:21
    Temat: Re: netkarta - Multi czy mBank
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    > która lepsza: z Multibanku netkarta (22pln wydanie i opłata roczna) czy
    > mBanku eKarta (25pln wydanie i opłata roczna)
    > czy są jakieś różnice oprócz opłaty?

    Polecam nowy artykuł "Bezpieczne płatności w Internecie - Karty Wirtualne"
    http://www.kartyonline.net/art_28.html
    Znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące tych
    kart.

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 3. Data: 2003-08-06 15:14:59
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.kartyonline.net/art_28.html
    > Znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące tych

    Mechanizm pozwalający na podstawienie środków pod kartę wirtualną tuż przed
    transakcją ma tylko Multi i mBank. Karty wirtualne PKO BP i Invest Banku są
    wydawane do konta osobistego :-( czyli pozwalają na płacenie kartą wirtualną do
    wysokości salda na rachunku. W PKO BP jest co prawda limit miesięczny, ale jego
    wysokość : 10.000 pln nie daje poczucia bezpieczeństwa.

  • 4. Data: 2003-08-06 16:05:44
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "mwi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy są jakieś różnice oprócz opłaty?
    > będę płacic w Czechach - jak będzie wyglądac rozliczenie (waluty, kury)?

    w zależności czy masz konto w Multi, jak nie masz to dodatkowa opłata Cię
    czeka
    konto w mBanku jest 4 free

  • 5. Data: 2003-08-06 17:52:17
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "mwi" <m...@p...onet.pl>
> [...]
    >
    > która lepsza: z Multibanku netkarta (22pln wydanie i opłata roczna) czy
    > mBanku eKarta (25pln wydanie i opłata roczna)

    Mam obie (tą z Multibanku dostałem darmo w promocji) i nie widzę różnicy w
    działaniu.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2003-08-06 18:41:12
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    mwi <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > która lepsza: z Multibanku netkarta (22pln wydanie i opłata roczna) czy
    > mBanku eKarta (25pln wydanie i opłata roczna)

    Maksymalny limit,większy w Multi.