  • 1. Data: 2005-02-17 21:12:45
    Temat: najtańsze konto walutowe?
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

    konto walutowe - w którym banku najtaniej ?
    - nie interesuje mnie oprocentowanie rachunku - najważniejsze by były
    minimalne opłaty - muszę robić dużo przelewów.

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-02-17 23:12:04
    Temat: Re: najtańsze konto walutowe?
    Od: turikke <t...@g...pl>

    derek wrote:
    > konto walutowe - w którym banku najtaniej ?
    > - nie interesuje mnie oprocentowanie rachunku - najwa?niejsze by by?y
    > minimalne op?aty - musz? robiae du?o przelewów.

    w citi zwykle konto oplaty 10zl, w ramach konta mozna otworzyc darmowe
    konto walutowe. przelewy w walucie obcej 1% (min 20zl, max 200zl)

    turek

  • 3. Data: 2005-02-17 23:32:16
    Od: s...@w...pl

    > w citi zwykle konto oplaty 10zl, w ramach konta mozna otworzyc darmowe
    > konto walutowe. przelewy w walucie obcej 1% (min 20zl, max 200zl)
    >
    > turek

    Mam lepszą propozycję.Osobiscie korzystam z tego rozwiązania i jest ono bardzo
    dobre.MULTIBANK tutaj tak jak w Citi w ramach zwykłego konta (3zł/mies) można
    otworzyć rachunek walutowy i uwaga koszty - przelewy w walucie obcej ,025% !!
    (min 20zl, max 200zl),brak opłat za przyjęcie przelewów z zagranicy.Pełna
    obsługa z poziomu internetu.Szczegółowy cennik znajdziesz na
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf strona nr.40

    Gorąco polecam
    Twój Doradca Finansowy
    http://www.e-mentor.pl

  • 4. Data: 2005-02-18 01:02:19
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

    A co sądzicie o koncie 24 Euro w BZ WBK?

  • 5. Data: 2005-02-18 01:35:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    derek napisał(a):
    > A co sądzicie o koncie 24 Euro w BZ WBK?

    O cięciu cytatów i odpisywaniu pod cytowaną wiadomością słyszałeś? Może
    to ci coś rozjaśni w tej kwestii - http://evil.pl/pip/netykieta.html
    Śmiecisz tym nieusuwaniem zbędnego tekstu z wiadomości, że o źle
    skonfigurowanym czytniku nie wspomnę (http://evil.pl/pip/ustaw.html)

    K.

  • 6. Data: 2005-02-18 05:47:40
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Krystek wrote:

> [...]
    > tym nieusuwaniem zbędnego tekstu z wiadomości, że o źle skonfigurowanym

    ale może na temat?
    nikt nie spodziewal sie hiszpanskiej inkwizycji!
    bo objetosciowo nasmieciles wiecej niz derek a na temat nic nie napisales.

    (-) trainer trolli

  • 7. Data: 2005-02-18 10:20:49
    Od: "Jan Osica" <o...@w...pl>

    >ale może na temat?
    >nikt nie spodziewal sie hiszpanskiej inkwizycji!
    >bo objetosciowo nasmieciles wiecej niz derek a na temat nic nie napisales.

    Troll sie w ornat ubral i ogonem na msze dzwoni...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl