  • 1. Data: 2006-06-27 09:42:19
    Temat: najlepszeg najtansze konto dla dzialanosci
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    jak w temacie poszukuje jakiegos rankingu ?ewentualnie moze ktos wie jakie
    jest najlepsze/tansze konto do prowadzenia dzialanosci godposraczej

  • 2. Data: 2006-06-27 09:51:35
    Temat: Re: najlepszeg najtansze konto dla dzialanosci
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    bartek wrote:

    > jak w temacie poszukuje jakiegos rankingu ?ewentualnie moze ktos wie
    > jakie jest najlepsze/tansze konto do prowadzenia dzialanosci
    > godposraczej

    A co chcesz z tym kontem robić?
    przelewy do kontrahentów, przelewy ZUS i US, karta debetowa, lokaty,
    kredyty, waluty?

    Jeśli tylko przelewy ZUS i US to najtańsze mBiznes Konto w mBanku

  • 3. Data: 2006-06-27 10:09:52
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > jest najlepsze/tansze konto do prowadzenia dzialanosci godposraczej

    Jako osoba pracująca i obiektywna mogę Ci doradzić VW bank

    Kasia Kolina

  • 4. Data: 2006-06-27 10:15:15
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > jak w temacie poszukuje jakiegos rankingu ?ewentualnie moze ktos wie jakie
    > jest najlepsze/tansze konto do prowadzenia dzialanosci godposraczej

    jezeli prowadzisz tylko rozliczenia krajowe, i nie masz nadmiaru wpłat gotówkowych
    (najlepiej zebys w ogole nie mial takich), to bez wątpienia najlepszy (rozumiany
    jako najtańszy) jest rachunek w mbanku.
    Wojtek

  • 5. Data: 2006-06-27 10:35:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Jun 2006 11:42:19 +0200, "bartek" <f...@w...pl> wrote:

    >jak w temacie poszukuje jakiegos rankingu ?ewentualnie moze ktos wie jakie
    >jest najlepsze/tansze konto do prowadzenia dzialanosci godposraczej

    pogoogluj leniuszku, ten temat się tu często powtarza
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2006-06-28 10:37:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    KASIA z pracy napisał(a):

    > Jako osoba pracująca i obiektywna mogę Ci doradzić VW bank
    >
    > Kasia Kolina

    Ty byś polecił(a?) VW nawet jakby ktoś pytał się czym najlepiej mieszać
    paszę .... :)

    p. m.