  • 1. Data: 2004-07-28 15:44:41
    Temat: najlepiej dopasowujacy sie bank
    Od: trib <t...@t...pl>

    Jaki bank w naszym pieknym kraju najlepiej dopasowuje swoja oferte do
    potrzeb klienta ? nie mowie tu o przypadku gdzie wszystkim rozsylaja
    poczta spam z oferta nowej lokaty, lecz o personalizowanej ofercie
    kredytu, karty kredytowej itd.
    Z moich doswiadczen (2 tys zl co miesiac na dane konto przez co najmniej
    1rok, srednio na koncie ok 3tys):
    inteligo - brak jakichkolwiek dzialan inicjowanych ze strony banku
    mbank - jak wyzej
    multibank - tak samo jak wyzej
    fortisbank - to samo

    z bph znam sie za krotko zebym mogl cos powiedziec.

    zeby nie bylo ze za malo kasy na koncie itd. gadalem ze znajomymi:
    mbank - srednie saldo z ostatniego roku 10tys - brak jakichkolwiek ofert
    lukas - od poltora roku lokata na 20tys i na koncie saldo ok 2tys - po 2
    latach oferta karty kredytowej (akurat maja promocje)
    citibank - lokata na 25tys. - warunki negocjowane indywidulanie - ale to
    juz vip :)

    w moich oczach nie wyglada na to zeby banki sie przygladaly co mozna
    klientowi zaproponowac poza szara i nudna sztampa.

    __
    trib

  • 2. Data: 2004-07-28 15:49:13
    Temat: Re: najlepiej dopasowujacy sie bank
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Uzytkownik "trib" <t...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > citibank - lokata na 25tys. - warunki negocjowane indywidulanie - ale to
    > juz vip :)

    To jeszcze nie jest VIP ;-) I o duzym polu negocjacji przy CitiOne nie ma
    co liczyc.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-07-28 15:50:22
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    trib <t...@t...pl> wrote:
    > w moich oczach nie wyglada na to zeby banki sie przygladaly co mozna
    > klientowi zaproponowac poza szara i nudna sztampa.

    Na cos wiecej niz standaryzacje mozesz liczyc gdy spelniasz kryterium
    dochodowe lub mozesz pochwalic sie aktywami w wysokosci tak z powyzej 100
    tysiecy zlotych lub masz ugruntowana pozycje zawodowa (znaczy sie jestes
    lider opinii ;).
    W innym przypadku jestes klient masowy i taka tez dostajesz oferte.
    2 tys zl to jest przeceiz ponizej sredniej krajowej. To z czym do ludzi?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-28 15:55:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    trib wrote:
> [...]
    > potrzeb klienta ? (.............)
    > inteligo - brak jakichkolwiek dzialan inicjowanych ze strony banku

    a ja tam nie cierpie jak bank sie wtraca i meczy mnie jakimis ofertami - sam
    widze co klientom oferują i jak wybieram co chcę

    Może chodzi ci np o citi, ktore po prosbie o wydrukowanie zestawienia operacji
    KK za 3 miesiace zaraz proponuje cie rok bezplatnej karty bo widzi ze klient im
    ucieka - to jeszcze gorzej o banku swiadczy - że dotychczas zdzierał z klienta
    za duzo :-)

    Jedyny bank, ktory sam z siebie co pewien czas nagabuje moją żone (może do mnie
    też dzwonili ale ja takich spławiam zanim opowiedzą o co im chodzi)to Raiffeisen
    Bank, gdzie mamy tylko konto lokacyjne a koniecznie chcą jej dać jeszcze KK.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-07-28 17:03:21
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "trib" <t...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Jaki bank w naszym pieknym kraju najlepiej dopasowuje swoja oferte do
    > potrzeb klienta ?

    DZ. (wczesniej amer)
    no ale to troche wiecej trzeba miec (choc mniej niz wymagaja inne banki)
    pzdr,
    rafal urbanelis

  • 6. Data: 2004-07-28 17:12:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
    > DZ. (wczesniej amer)
    > no ale to troche wiecej trzeba miec (choc mniej niz wymagaja inne
    > banki) pzdr,

    No ale on ponoc wycofal sie z planow detaliczej ekspansji, wiec to taka
    ciekawostka raczej. I z 2 tys miesiecznie chyba nie ma co tam szukac...

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 7. Data: 2004-07-28 17:16:12
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:ce8mq7$hpq$1@news.onet.pl...

    > No ale on ponoc wycofal sie z planow detaliczej ekspansji, wiec to taka
    > ciekawostka raczej. I z 2 tys miesiecznie chyba nie ma co tam szukac...

    czy sie wycofal to nie wiem, ale to drugie to fakt.
    pzdr,
    r.u.

  • 8. Data: 2004-07-28 17:27:58
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    trib wrote:

    > w moich oczach nie wyglada na to zeby banki sie przygladaly co mozna
    > klientowi zaproponowac poza szara i nudna sztampa.

    e tam, nic nie wiesz. zloz wniosek o kredyt mieszkaniowy, kazdy z
    bankow zapewni Ci mnostwo spersonalizowanych atrakcji, podniesie tetno i
    nauczy nowego slownictwa, np. kiedy uslyszysz magiczne slowo
    'odstepstwo' uciekaj gdzie pieprz rosnie. ;-)

    jacek

  • 9. Data: 2004-07-28 17:34:04
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    > 2 tys zl to jest przeceiz ponizej sredniej krajowej. To z czym do
    > ludzi?

    Jakiej sredniej? Prosze o uscislenie. Jezeli chodzi o zarobki to chyba to
    akurat jest powyzej bo srednia to jakies 2600-2800 ale brutto, wiec netto
    mniej niz 2kpln.

    A zmieniajac temat to mowia, ze pieniadze klienta to najtansza kasa dla
    banku...

    GP

  • 10. Data: 2004-07-28 17:56:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ATZ Rzeszow <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> wrote:
    > Jakiej sredniej? Prosze o uscislenie. Jezeli chodzi o zarobki to
    > chyba to akurat jest powyzej bo srednia to jakies 2600-2800 ale
    > brutto, wiec netto mniej niz 2kpln.

    Netto troche mniej niz 1765-1895. Jak zwykle pisalem o sredniej krajowej a
    myslalem o bankach warszawskich. Moja wina za niestaranne przekazywanie
    mysli.

    > A zmieniajac temat to mowia, ze pieniadze klienta to najtansza kasa
    > dla banku...

    Za taka kase dostaja taka a nie inna oferte. Chcesz lepsza, indywidualna
    oferte - zacznij zostawiac wiecej kasy.
    Zreszta nie wiem co autor watku ma na mysli piszac dopasowanie oferty do
    potrzeb klienta?!?
    Kazdy klient ma inne potrzeby i bank przedstawia mu swoja oferte do wyboru i
    moze korzystac jak chce. No wiec nie wiem - zamalo wydzwaniaja do niego? O
    to chodzi? :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/