  • Data: 2004-04-01 08:46:53
    Temat: Re: najlatwiej
    Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

    Liscie opadly i Piotr Grzegorz Skowroński wygrazmolil(a):

    > Masz jakieś konto ze stałymi wpływami? Jeśli tak, to tam zapytaj.

    Wlasnie nie korzystam z przelewo na konto, wole odbierac pieniadze do
    reki, kiedys korzystalem, wtedy mi oferowano KO, ale nie mialem potrzeby
    wiec nie chcialem. A teraz niestety potrzebne sa pieniadze i czlowiek
    zaluje.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %