  • Data: 2003-06-30 12:50:32
    Temat: Re: najkorzystniejsza lokata
    Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn. ? Jakieś konkrety napisz - czy zlecenie odkupienia nie zostało
    > zrealizowane w terminie przewidzianym prospektem danego FI? Jeżeli tak, to
    > czy złożyłeś reklamację i jaki był jej wynik?

    Siedem dni oczekiwania na pieniądze z SEB2 są dla mnie nie do przyjęcia mimo,
    że prospekt mówi, że to OK. Nie wiem oczywiście jaki wpływ i czy w ogóle ma na
    to pośrednik (SFI). W przyszłości jednak ominę ten fundusz w tym kanale
    sprzedaży.

    > Oczywiście, że poleciłabym - uważasz, że SFI nie jest atrakcyjne w stosunku
    > do lokat bankowych? Chyba raczej odwrotnie - to lokaty w takim porównaniu
    > wychodzą niekorzystnie (mniejsze procenty, blokowanie pieniędzy)

    No to możesz sobie wrogów narobić z takim podejściem do tematu. Fudusze akcji
    jako alternatywa dla lokaty bankowej to dość odważny pomysł. Mam nadzieję, że
    wiesz, iż w przypadku wszystkich funduszy, a tych akcyjnych w szczególności,
    pisanie o "mniejszych procentach" na lokacie bankowej jest niezbyt rzetelne?
    Blokowanie środków - oczywiście racja, ale płynności takiej jak na internetowych
    (mBank, LGnet VWbank) rachunakach lokacyjnych (też nieźle oprocentowanych w
    porównaniu ze zwykłymi lokatami) niestety SFI mBanku nie daje... :(

    Robert