  • 1. Data: 2004-08-03 22:30:40
    Temat: multibank-konto walutowe
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    Pytanie mam proste: Da rade przelac kwote z mbanku do multibanku na konto
    walutowe??? Z mBanku wychodza zlotowki, a w multibanku nastepuje
    przewalutowanie na euro, czy tak to dziala???

  • 2. Data: 2004-08-04 03:40:56
    Temat: Re: multibank-konto walutowe
    Od: anowak <a...@a...net>

    Owszem. Ja tak robię. :)>

  • 3. Data: 2004-08-04 11:42:06
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Mozna jeszcze (jesli ktos ma czas), sprawdzic oferte kantorow.
    Kiedy znalazlem kantor, w ktorym roznice kursow zakupu i sprzedazy USD i
    Euro sa mniejsze niz 1% (3 grosze na dolarze, 4 na euro), szczeka mi opadla.
    Nie wiem, jak oni to robia, ale poki robia, bylbym ostrozny z
    przewalutowaniem przez swoj ulubiony bank.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2004-08-04 12:30:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jurek <n...@p...onet.pl> wrote:
    > szczeka mi opadla. Nie wiem, jak oni to robia, ale poki robia, bylbym
    > ostrozny z przewalutowaniem przez swoj ulubiony bank.

    To sie pochwal gdzie :)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-08-04 12:50:13
    Od: qubacz <q...@b...pl>

    moj faworyt http://republika.pl/kantorintraco1/

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 6. Data: 2004-08-04 13:02:06
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@b...pl> napisał w wiadomości
    m...

    > moj faworyt http://republika.pl/kantorintraco1/

    Faktycznie, np. skup USD 3,67, sprzedaż 3,70. Jeszcze nigdy tam nie byłem,
    muszę się przejechać i sam to zobaczyć na własne oczy.

    Środa 4 sierpnia godzina 12:54
    Waluta Skup Sprzedaż
    USD 3,67
    3,70

    EUR 4,41
    4,44

  • 7. Data: 2004-08-06 00:06:10
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Skromnie potwierdzam i na wlasne oczy widzialem.
    Choc dalej nie rozumiem, o co biega. Ale biega.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 8. Data: 2004-08-13 20:46:24
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    Przy probie zdefiniowania przelewu wyskakuje tekst: Przelew z rachunku
    walutowego można wykonać jedynie na rachunek wewnętrzny. Przy przelewie
    jednorazowym system prosi o kod z listy chasel. Czy przelew z konta
    walutowego w multibanku w euro na ekonto w mbanku jest mozliwy? Jesli tak to
    w jakiej walucie, euro czy pln.?????