    From: "Darek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multibank i opłata za zmianę pinu do nowej karty
    Date: Tue, 8 Jan 2008 21:45:42 +0000 (UTC)

    > Nie trzeba nic zmieniac. System co prawda niejako wymusza zmiane PINu, ale
    > jak sie w tym czasie np. wylogujesz, to nic sie nie dzieje i pozostaje
    stary
    > PIN i oplaty nie pobieraja.

    Dzięki za radę, za dwa lata tak zrobię ;-)

    Ten system Multibanku to wg mnie trochę ma na celu wyciąganie kasy od
    klientów. Ja myślałem, że ta zmiana jest obowązkowa (wydawało mi się że tak
    napisali na tej kartce do której była przyklejona przysłana karta) no i
    zmieniłem PIN (a właściwie nie zmieniłem tylko wpisałem taki sam jak miałem
    dotychczas). Dopiero później oglądając historię rachunku zauważyłem to
    skasowane 2 zł. Niby niedużo ale nieładnie z ich strony, ten bank stosuje
    niektóre zagrywki rodem z nielubianego przeze mnie BPH.
    mBank, mimo, że też z BRE nie stosuje takich dziwnych praktyk. Jak dotąd
    mając te 2 konta uważam, że mBank jest zdecydowanie bardziej fair.