  • 1. Data: 2003-10-10 16:41:57
    Temat: mulit i pozbycie sie linii kredytowej
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    mam w multi linię kredytową (kredyt odnawialny). Ponieważ mam już dość
    wydawania więcej niż mam, chciałbym się linii kredytowej pozbyć. Nie spłacę
    całego debetu za jednym razem to wiem. Co byście poradzili w tym wypadku?
    Wziąć kredyt gotówkowy na spłatę linii kredytowej czy może jest lepsze
    rozwiązanie?

    Stryket

  • 2. Data: 2003-10-10 17:07:41
    Temat: Re: mulit i pozbycie sie linii kredytowej
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Stryket napisal/a:
> [...]
    > spłacę całego debetu za jednym razem to wiem. Co byście poradzili w
    > tym wypadku? Wziąć kredyt gotówkowy na spłatę linii kredytowej czy

    stopniowo wygaszać :)) nikt Ci nie każe jej wykorzystywać na maxa, zrób
    sobie plan że za miesiąc będziesz tyle na minusie, za 2 m-ce - tyle, .... a
    za np. 4 będziesz już na plusie. I wtedy zrezygnuj.
    Przecież jak weźmiesz kredyt gotówkowy, to będziesz musiał spłacać, a
    jeszcze do tego dodaj koszty uzyskania takiego kredytu...

    Zbiggy.

  • 3. Data: 2003-10-10 17:13:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Wzi?ć kredyt gotówkowy na spłatę linii kredytowej czy może jest lepsze
    > rozwi?zanie?

    Wez dwa mniejsze kredyty ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2003-10-10 20:45:04
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > stopniowo wygaszać :)) nikt Ci nie każe jej wykorzystywać na maxa, zrób
    > sobie plan że za miesiąc będziesz tyle na minusie, za 2 m-ce - tyle, ....

    już sobie robiłem i okazywało się, że nagle jest jakaś potrzeba ....

    Stryket

  • 5. Data: 2003-10-10 21:18:42
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Stryket napisal/a:

    > już sobie robiłem i okazywało się, że nagle jest jakaś potrzeba ....

    no to jest kwestia silnej woli, bo optymalnie opłacalnie jest tak jak Ci
    radzę :)))
    Jak weźmiesz kredyt na spłatę debetu, to tylko przesuniesz problem w inne
    miejsce - może nawet będziesz chciał zaraz brać drugi, bo pierwszy nie
    wystarczy?
    Nieopłacalny sposób, ale chyba lepszy niż brnięcie dalej w długi: zrób sobie
    lokatę za 1/4 kredytu, po miesiącu za następną ćwiartkę itd. - jeżeli nie
    wytrzymasz i zerwiesz, to sprawa wykracza poza kompetencje tej grupy hehe
    ;)))

    Zbig

  • 6. Data: 2003-10-11 11:14:26
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> wrote in message
> [...]
    > całego debetu za jednym razem to wiem. Co byście poradzili w tym wypadku?
    > Wziąć kredyt gotówkowy na spłatę linii kredytowej czy może jest lepsze

    Trudno Ci będzie wziąć lepszy kredyt niż linia w MultiBanku - już opłaciłeś
    prowizję. Gdzie znajdziesz kredyt za ok 12%? A już wogóle gotówkowy? No i co
    to wogóle zmieni? Nic :-)
    Po prostu musisz powoli to spłacać.

    Pozdrawiam
    KK