  • 1. Data: 2004-11-25 10:33:45
    Temat: może ktoś coś by z tym zrobił...
    Od: "Kitty" <k...@w...pl>

  • 2. Data: 2004-11-25 10:45:46
    Temat: Re: może ktoś coś by z tym zrobił...
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kitty napisał:

    Pomyslowosc ludzka mnie zadziwia.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-25 10:58:20
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    Może jestem nie w temacie, ale co w tym złego ze ktoś chce
    sprzedać nieaktywne karty VE. Przecież ludzie różne rzeczy
    kolekcjonuję dlaczego kart płatniczych by nie mieli ?

    pozdr axell

  • 4. Data: 2004-11-25 11:05:34
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "axell" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > Może jestem nie w temacie, ale co w tym złego ze ktoś chce
    > sprzedać nieaktywne karty VE. Przecież ludzie różne rzeczy
    > kolekcjonuję dlaczego kart płatniczych by nie mieli ?

    tez dolaczam sie do pytania ?? sa tacy co zakladaja konto tylko po to by
    dostac karte i rozwiazuja umowe, a tu mozna miec sprawe za marne kilka zl,
    bez uzerania sie z entelygo, srednimi saldami itp
    :-)

  • 5. Data: 2004-11-25 11:09:46
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Może jestem nie w temacie, ale co w tym złego ze ktoś chce
    >sprzedać nieaktywne karty VE. Przecież ludzie różne rzeczy
    >kolekcjonuję dlaczego kart płatniczych by nie mieli ?

    Glownym klientem jest zapewne Karol Zwiruk ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2004-11-25 11:10:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    axell wrote:

    > Może jestem nie w temacie, ale co w tym złego ze ktoś chce
    > sprzedać nieaktywne karty VE. Przecież ludzie różne rzeczy
    > kolekcjonuję dlaczego kart płatniczych by nie mieli ?

    Dlatego, że karta jest własnością banku. Więc jeśli ktoś sprzedaje
    nawet nieaktywne, to sprzedaje coś co do niego nie należy.

  • 7. Data: 2004-11-25 11:11:53
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Pomyslowosc ludzka mnie zadziwia.

    :-))
    To wszystko z glodu, albo z braku ciekawszego zajecia.

  • 8. Data: 2004-11-25 13:58:08
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "axell" <a...@w...op.pl> wrote in message

    > Może jestem nie w temacie, ale co w tym złego ze ktoś chce
    > sprzedać nieaktywne karty VE. Przecież ludzie różne rzeczy
    > kolekcjonuję dlaczego kart płatniczych by nie mieli ?

    Myślę, że "kolekcjoner" może przegrywać na takie karty zawartość innych kart
    w celach niezgodnych z prawem.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 9. Data: 2004-11-25 19:02:57
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kitty napisał(a):

    Przecież zrobił

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2004-11-26 08:34:41
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Przecież zrobił

    oto wiec kolejny dowod na to jak polak potrafi byc zawistny i głupi.
    nadgorliwcy wywalajacy teksty w stylu "kata jest wlasnoscia banku" i wielka
    chec przestrzegania prawa - hi hi - jeszcze uwierze ze ci donosiciele nigdy
    nie przechodza jezdni w niedozwolonym miejscu - spowodowaly ze biedna
    sierotka znowu nie zje dzisiaj sniadania
    najbardziej podobala mi sie w calym tym watku demokratyczna argumentacja, ze
    taka karta moze byc przedmiotem przestepepstwa,
    - To zamknijcie mnie tez za gwałt, przeca aparaturkę też posiadam... <-
    znaja ?