    From: "azghar" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moze e-direct VW Banku - jest fajna loteria
    Date: Sun, 06 Apr 2003 10:49:38 GMT

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3e8f43f0$1@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nie chodzi tylko o to by założyć konto, ale też by z niego kilka razy
    skorzystać - vide warunki Loterii.
    Pewnie chodzi o to by się przekonać do wygody i użyteczności e-directa :-)
    Ja założyłem sobie już wcześniej i Golfa ani laptopa niestety nie wygram
    .... Pozostanie tylko dobrze działające i tanie konto :-(((

    pozdr.
    Azghar