  • Data: 2004-01-31 10:40:03
    Temat: Re: moneybookers i weryfikacja konta
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:bveat1$ff3$1@inews.gazeta.pl...

    > 24 godziny

    > Jaki kod???

    w momencie dodania konta do moneybookers trzeba je zweryfikowac, w tym celu
    moneybookers wysyla bardzo mala sume na podane konto a w temacie podaje
    jakis numerek/kod ktory potem trzeba wpisac na moneybookers aby konto
    zostalo zweryfikowane, mam racje? problem w tym ze czekam juz ponad tydzien
    i nic nie dostalem...
    pozdrawiam
    Mirek