  • 11. Data: 2009-03-18 18:11:53
    Temat: Re: moja RELACJA z Lukas Bankiem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:

    > Ja już jestem przy końcu tej zabawy :-) Przez dwa już tego nie dam rady
    > pomnożyć, aby dotrzeć do kolejnej jeszcze okrąglejszej sumy

    Ale po co?

  • 12. Data: 2009-03-18 18:25:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > ile dają w lukasie za taki post?

    Przeciętnie 18 groszy to wychodzi.

    mz

  • 13. Data: 2009-03-18 18:36:40
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Ale po co?

    Dla zabawy? Albo żeby jak będę miał kiedyś kaprys powiedzieć "od tej pory do
    końca życia kończę z zarabianiem kasy a ograniczam się do jej wydawania" nie
    skończyło się tylko na powiedzeniu tego?

  • 14. Data: 2009-03-18 21:51:01
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > SwojÄ&#65533; drogÄ&#65533; te zniĹźki na Furorze robiÄ&#65533; wraĹźenie - jak ten
    Lukas to do
    diabĹ&#65533;a
    > robi?

    Tylko dlaczego większość partnerów tego programu znajduje się w Grudziądzu???
    LUKAS ma tam chyba jakiegoś hiperwydajnego akwizytora??
    Jak dla mnie (jako, że nie jestem mieszkańcem Grudziądza) to ta karta nadaje się
    tylko do zakupów w Żabce :)

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 15. Data: 2009-03-19 10:40:19
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    MarekZ pisze:
    > Co do Lukasa, ostro grają, ostra kampania reklamowa, wysokie zniżki na
    > tej karcie...
    wysokie zniżki ale gdzie?

    Wszedłem na stronę Lukasa i przejrzałem listę partnerów programu Furora
    i nie znalazłem ani jednej firmy, w której bym regularnie robił zakupy...

  • 16. Data: 2009-03-19 10:51:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Radzik" <r...@r...pl> wrote in message

    > Wszedłem na stronę Lukasa i przejrzałem listę partnerów programu Furora i
    > nie znalazłem ani jednej firmy, w której bym regularnie robił zakupy...

    Nie musisz robic zakupow w konkretnych sklapach. Z tego co wiem oni robia
    roznego rodzaju promocje na transakcje w punktach z odpowiednim MCC. Byly
    jakies hipermarkety, apteki a teraz np. sklapy budowlane

    Płać kartą FURORA za zakupy w sklepach budowlanych i z wyposażeniem wnętrz,
    a dostaniesz z powrotem aż 6% wydanej kwoty!

    Nie ma znaczenia czy kupujesz puszkę farby czy wyposażenie łazienki, nowe
    meble do salonu czy tylko nocną lampkę. Bez względu na to, co kupiłeś, część
    pieniędzy wróci do Ciebie.

    Promocja trwa od 15.03 do 31.05.2009 r. Zwrot za zakupy w sklepach
    budowlanych i z wyposażeniem wnętrz wynosi 6%, jednak nie więcej niż 200 zł
    w całym okresie promocji.

    Promocja trwa od dnia 15 marca 2009 do dnia 31 maja 2009 roku i
    obowiązuje w punktach
    handlowych na terenie Polski, które zgodnie z klasyfikacją
    organizacji płatniczych VISA i
    MASTERCARD, należą do następujących kategorii:
    1) Sklepy z art. malarskimi,
    2) Sklepy hurtowe z wyposażeniem domów,
    3) Sklepy: szkło, farby, tapety,
    4) Sklepy: narzędzia i artykuły metalowe
    5) Sklepy: artykuły ogrodnicze / pielęgnacji trawników
    6) Wyposażenie wnętrz, meble
    7) Pokrycia podłóg
    8) Draperie, tapicerka, rolety okienne etc.
    9) Kominki, osłony i akcesoria kominkowe
    10) Inne specjalistyczne sklepy wyposażenia wnętrz
    11) Wyposażenie domów
    12) Szkła / Kryształy
    13) Sklepy hurtowe z wyposażeniem domów
    14) Drewno i materiały budowlane.
    15) Materiały budowlane (gdzie indziej nie sklasyfikowane)

    Klient niestety jest w o tyle kiepskiej sytuacji, ze nie wie jak sobie
    merchanta zaklasyfikowal aklajer :).

    MK