  • 1. Data: 2009-03-18 16:49:12
    Temat: moja RELACJA z Lukas Bankiem
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Straszą tutaj ludzie, że koniec kredytów "na dowód" i "na oświadczenie", a
    to chyba nieprawda.

    Wczoraj otrzymałem propozycje od Lukasa zwiększenia mojego zaangażowania
    kredytowego "na podstawie relacji z bankiem" o 10k. Dziś propozycję tę
    przyjąłem (podpisałem umowę na KK Furora). Ma to dla mnie szczególne
    znaczenie, ponieważ KK Lukasa była jedną z moich dwóch pierwszych kart
    kredytowych wiele lat temu,, a teraz dzięki kolejnej KK Lukasa przekroczyłem
    "okrągłą" sumę limitów polskich kart, która jeszcze dwa lata temu wydawała
    mi się nieosiągalna w PL. Co więcej, składając wniosek zadeklarowałem
    posiadane limity KK w wysokości bliskiej rzeczywistym i nie przeszkodziło to
    w uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej!

    Wyjaśnienia wymaga jeszcze moja dotychczasowa RELACJA z Lukasem. Otóż
    sprowadzała się ona do posiadania KK MC Tesco z limitem 500 zł od czterech
    miesięcy oraz do wydania nią w sumie może około 1000 zł.

    Więc chyba do śmierci kredytów na oświadczenie daleko. Albo może to jakaś
    ponowna odwilż w tej branży?

    Swoją drogą te zniżki na Furorze robią wrażenie - jak ten Lukas to do diabła
    robi?

    marekz

  • 2. Data: 2009-03-18 17:02:52
    Temat: Re: moja RELACJA z Lukas Bankiem
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 17:49, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Swoją drogą te zniżki na Furorze robią wrażenie - jak ten Lukas to do diabła
    > robi?

    Zastanawiam się od listopada, tj. odkąd mam tę kartę..!

    P.S. Gratuluję okrągłej cyfry..;-)

  • 3. Data: 2009-03-18 17:12:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Zastanawiam się od listopada, tj. odkąd mam tę kartę..!
    >
    > P.S. Gratuluję okrągłej cyfry..;-)

    Ja już jestem przy końcu tej zabawy :-) Przez dwa już tego nie dam rady
    pomnożyć, aby dotrzeć do kolejnej jeszcze okrąglejszej sumy, ale Ty kiedyś
    wspominałeś o przenoszeniu KK. Chyba za miesiąc można się już rozejrzeć czy
    nie wróciły gdzieniegdzie dawne czasy. U mnie Multi i Lukas były tymi
    pierwszymi zwiastunami wiosny.

    Co do Lukasa, ostro grają, ostra kampania reklamowa, wysokie zniżki na tej
    karcie... Inne banki muszą jakoś zareagować, albo będą przetasowania w
    poziomie udziału w rynku.

    marekz

  • 4. Data: 2009-03-18 17:24:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 18:12, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Co do Lukasa, ostro grają, ostra kampania reklamowa, wysokie zniżki na tej
    > karcie... Inne banki muszą jakoś zareagować, albo będą przetasowania w

    Powoli przenoszę, ale musze chwilę przystopować, ponieważ w ciągu
    niespełna miesiąca zwiększyłem limity o 500%. To się musi na BIK-u
    odbić, wolałbym, żeby niektóre zapytania kredytowe zniknęły stamtąd.
    Spróbuję najpierw podnieść limity na posiadanych plastikach, a potem
    się zobaczy...A Tobie, no cóż, zostaje segment "platinum"..;-) Ja mam
    jeszcze trochę miejsca !

  • 5. Data: 2009-03-18 17:36:30
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

[...]

    Jaki masz BIKSco CR jeśli wolno zapytać? Ja mam 12 pkt niższy niż maksymalny
    (najgorszy status historyczny 0), więc ilość zapytań chyba dramatycznej roli
    nie gra.

    Segment Platinum muszę chwilowo odpuścić, nawet gdyby mi je chcieli wydawać,
    zbyt duże to już generuje koszty przy typowek platynowej KK. Ćwierć miliona
    rocznie kartami nie wydam żeby się wszędzie pozwalniać z opłat, więc to się
    staje finansowo mało atrakcyjne (choć wiadomo, potencjalne źródło środków
    zawsze się przyda). Oplacałoby się to w przypadku ING, (9,9%) ale nie chcą
    dać, choć mam cztery ich inne KK na maksymalnych limitach i tylko chcę je w
    pierwszym etapie połączyć w jedną. :>

  • 6. Data: 2009-03-18 17:45:28
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 18:36, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Jaki masz BIKSco CR jeśli wolno zapytać? Ja mam 12 pkt niższy niż maksymalny
    > (najgorszy status historyczny 0), więc ilość zapytań chyba dramatycznej roli
    > nie gra.

    Nie wiem, od dwóch miesięcy wybieram się do BIK-U i nie mogę
    dotrzeć...Nawet sobie wniosek na ów płatny credit report wydrukowałem,
    pętający się smutno gdzieś na biurku. Jak wydobędę raport, to wrócimy
    do tej rozmowy..;-)

  • 7. Data: 2009-03-18 17:45:44
    Od: Pan Papkin <p...@z...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > przypadku ING, (9,9%) ale nie chcą dać, choć mam cztery ich inne KK na
    > maksymalnych limitach i tylko chcę je w pierwszym etapie połączyć w

    płacą wam od posta czy od wątku?
    PP

  • 8. Data: 2009-03-18 17:47:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 18:45, Pan Papkin <p...@z...pl> wrote:

    > płacą wam od posta czy od wątku?
    > PP-

    ??????????????

  • 9. Data: 2009-03-18 17:54:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pan Papkin" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

    > płacą wam od posta czy od wątku?
    > PP

    Mnie od posta. Tak trudno zauważyć?

  • 10. Data: 2009-03-18 18:11:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:

    > Swoją drogą te zniżki na Furorze robią wrażenie - jak ten Lukas to do
    > diabła robi?

    ile dają w lukasie za taki post?