    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mistrzowie pieniedzy.
    Date: Mon, 22 Feb 2010 09:26:12 -0000

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    news:759392e8-753e-4cdc-8f77-f63d3dd49ae2@o30g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > A ja wlasnie dlatego Ci nie podam bo z Toba nie nalezy dyskutowac.

    Jasne, po prostu skrytykowac film ktory nie opasuje do mojej filzofi:)
    Moze gloszonych rzez jakiefgos twojego idola?
    Ale co sie dziwic, skor twierdzisz, ze liczba debozytu = liczbie kredytow
    plus rezerwy to sie w zasadzie nie dziwie, ze tego pojac nie potrafisz.
    Tylko powiedz mi, dlaczego pieniedzy pochodzacych z kredytu jest wiecej niz
    duzo wiecej niz depozytow?
    Potrafisz to wyjasnic?
    Potrafisz wyjasnic, dlaczego bank nie moze gwarantowac wyplat depozytow w
    100%?
    Skoro bank nie moze pozyczyc wiecej niz depozyty to powinien byc w 100%
    zawsze wyplacalny, jak nie papierkowo (pieniadze) to majatkowo, domy,
    samochody ect...
    Acha i napisz mi jak jestes taki boss z ekonomi skad w takim razie inflacja?
    Z ksiezyca? a moze siedzi jakis urzednik i wymysla ile inflacji bedzie?
    Taki wlasnie z ciebie ekonomistas.
    I pamietaj, ze ekonomia ma byc nauka jak stawac sie bogatrzym, a nie badac
    zjawiska ekonomiczne... bo co w takim razie sa zjawiska ekonomiczne?
    Kryzys nie jest planowany dziecko, tylko wywolany poprzez spoekulacje
    waskiej przewaznie grupy ludzi posiadajacych znaczne srodki - ty np. jestes
    za cienki by wuywolac kryzys, kryzys sluzy bogaceniu sie waskiej grupy ludzi
    ktora to ten kryzys wywolala... no ale tego takiemu znafcy ekonomii nie
    musze chyba pisac...?