  • Data: 2006-05-06 12:07:47
    Temat: Re: mieszkanie bez księgi wieczystej a kredyt
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kasia <k...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To nie jest dziwna sytuacja - to jest normalna sytuacja ... to trochę trwa .

    > Co do podpisywania aktów notarialnych - to mozna je podpisywac w odległości
    > kilku dni nawet - byle poprzedni notariusz zdążył zgłosić do sądu wpis do
    > księgi.
    > W księdze wieczystej są wszystkie zgłaszan kolejno wpisy - czyli będziesz
    > drugim właścicelem - co nie zmienia faktu, że poczekasz ok. pół roku na
    > wypis z księgi w której zobaczysz swoje nazwisko - kolejki w sądzie ...

    pół roku?

    zakładałem w tym roku księge na swoje mieszkanie (własność spółdzielcza):

    pisma złożyłem pierwszego
    wezwanie do uiszczenia opłaty przyszło dziewiątego
    wpis został dokonany piętnastego
    wypis z księgi wieczystej dostałem do domu po dwudziestym

    wszystko trwało prawie dokładnie trzy tygodnie

    teraz pewnie będzie nieco dłużej, ale chyba nie aż tak ?

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst