    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: meritum 4% za paliwo
    Date: Tue, 17 May 2011 12:21:02 +0200

    Elo

    085 napisał(a) :
    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_zarabiajace#r,main,selectedTab=2036

    > chyba poczekam, az ktos da za paliwo 5% :)

    :-)

    I bez żadnych warunków.
    Na co mi "dobre" oferty, jeżeli muszę rygorystycznie pilnować
    spełniania określonych warunków, pod groźbą utraty oferty.
    Nieustanne zajmowanie swojej uwagi dziesiątkami mikropromocji, żeby
    uszczknąć jakieś pojedyncze złotówki, to ponad moje siły.
    A to przelać pieniądze na konto A, potem na B, potem na C. A to
    pilnować wydatków kartą A, kartą B, kartą C. W czasie wędrówki
    pomiędzy kontami kasa zamrożona na weekend, a potrzebna natychmiast.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]