  • Data: 2005-02-04 01:01:19
    Temat: Re: [media] Fałszywki w bankomatach
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krystek wrote:
    > Informacyjna Agencja Radiowa Polskiego Radia podaje za "Gazetą Prawną" -
    > http://www.radio.com.pl/news/iar/default.asp?newsID=
    1596855

> [...]
    > Prawna" zauważa, że banki korzystające z outsourcingu - jest to
    > wykorzystywanie zewnętrznych firm do określonych zadań, na przykład do
    > konserwacji i napełniania bankomatów - nie ponoszą żadnej
    > odpowiedzialności za to, co tkwi w ich maszynkach do wydawania gotówki.
    > "Gazeta Prawna" pisze również, że na firmach outsourcingowych
    > zajmujących się działalnością na rzecz banków - zadaniami cash handling
    > - nie ciąży obowiązek posiadania licencji bankowej. W artykule "Gazety
    > Prawnej" także o tym, jak firmy współpracujące z bankami same bronią się

    Aha.
    Zaczna się.
    Najśmieszniej tylko brzmi, że bank nie odpowiada za to co jest w ich
    maszynkach.
    A co mnie to obchodzi komu bank zleca obsługę bankomatów. Bank za to
    odpowiada i ponosi konsekwencje, tylko jak udowodnić, że ten banknot, to
    akurat z ich maszynki.
    Ale aż się dziwię, że firmy obsługujące bankomaty nie wpadły na pomysł,
    że tak łatwo jest wrzucić parę super banknotów zamiast.
    Jeżeli do tego dojedzie, to ja biorę sowje menele i wynoszę się za ural.