  • 11. Data: 2004-04-29 09:49:34
    Temat: Re: mbank znosi opłaty za przelewy
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    MONTWA wrote:

    > Z kręgów miata Lodzi słyszałem, że "w związku z bardzo dobrymi wynikami"
    > zamierzają od 1.09 znieść opłaty za przelewy. Wie ktoś coś więcej?
    >
    > MO

    Niech znosi. I tak powoli przenoszę się do Multi. A w mBanku znowu się
    może okazać, że niedochodowy, albo, że trzeba sie przed właścicelami
    wykazać .....

    KJ

  • 12. Data: 2004-04-29 09:57:36
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Niech znosi. I tak powoli przenoszę się do Multi.

    No to faktycznie zwiewasz _daleko_ :-)

    Jacek

  • 13. Data: 2004-04-29 10:06:04
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Jacek wrote:

    > No to faktycznie zwiewasz _daleko_ :-)
    >
    > Jacek

    Nie rozumiem ?
    Że to i to BRE? No cóż, miały mieć nieco inną filozofię. Nie wiem jakie
    są powiązania personalne ludzi z jednego i drugiego działu. Wydaje się,
    ze Multi sobie lepiej radzi niż mbank [1] więc presja na podnoszenie
    opłat może być niższa.
    A przenoszenie funduszy z SFI do CO i vice wersa moze troche potrwać
    ... [2]

    KJ
    [1] - pytanie na ile jest to kwestią kreatywnej ksiegowośc :-)
    [2] - jeszcze wypadałoby się zdecydować na to gdzie trzymac :-)

  • 14. Data: 2004-04-29 10:49:17
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiem ?
    > Że to i to BRE?

    Dokładnie to miałem na myśli.

> [...]
    > są powiązania personalne ludzi z jednego i drugiego działu. Wydaje się,
    > ze Multi sobie lepiej radzi niż mbank [1] więc presja na podnoszenie

    Być może. Kiedyś rozważałem przenosiny do Multi z BPH, ale siakoś tak siłą
    inercji zostaję w tym "wiodącym" banku, w którym bawi mnie głównie element
    losowości w działaniu przeróżnych systemów i zgadywanie, które saldo i w którym
    momencie jest prawdziwe: na papierku, w internecie, czy może przez telefon :-)

    > [2] - jeszcze wypadałoby się zdecydować na to gdzie trzymac :-)

    Od września zeszłego roku wycofałem się z SFI i giełdy (zostało tylko
    kilkadziesiąt akcji Próchnika, które wzrosły ponad trzykrotnie - ach gdybym tak
    kupił ich więcej niż za 30 zł, które akurat zostały na rachunku :-)) i jakoś nie
    mam weny żeby w tych niepewnych czasach tam wracać.

    Jacek

  • 15. Data: 2004-04-29 12:11:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Apr 2004 12:06:04 +0200, w <c6qk2g$j81$1@inews.gazeta.pl>, Kamill Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie rozumiem ?
    > Że to i to BRE? No cóż, miały mieć nieco inną filozofię.

    mBank też miał mieć inną filozofię, a wyszło jak zwykle :))).

    Myślisz, że Multi nie będzie podnosił opłat? No to gratuluję optymizmu, IMHO
    jak do końca roku nic się nie zmieni to będzie dobrze :)))

  • 16. Data: 2004-04-29 12:22:51
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > mBank też miał mieć inną filozofię, a wyszło jak zwykle :))).
    >
    > Myślisz, że Multi nie będzie podnosił opłat? No to gratuluję optymizmu, IMHO
    > jak do końca roku nic się nie zmieni to będzie dobrze :)))

    Nie wiem. Napisałem, ze jest _mniejsza_presja_ na podnoszennie opłat.

    KJ

  • 17. Data: 2004-04-29 13:02:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Apr 2004 14:22:51 +0200, w <c6qs2t$qd0$1@inews.gazeta.pl>, Kamill Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie wiem. Napisałem, ze jest _mniejsza_presja_ na podnoszennie opłat.

    Ja tam widzę większą w Multi. Zwłaszcza, że jeszcze podwyżki nie było. mBank
    już raczej opłat na wyższe nie podniesie. Bo go śmiechem zabiją.

  • 18. Data: 2004-04-29 13:11:23
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > [...]

    > Ja tam widzę większą w Multi. Zwłaszcza, że jeszcze podwyżki nie było. mBank
    > już raczej opłat na wyższe nie podniesie. Bo go śmiechem zabiją.

    A możesz uzasadnic ? Jakies inne argumenty poza "nie było jescze podwyżki" ?

    KJ

  • 19. Data: 2004-04-29 13:53:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Apr 2004 15:11:23 +0200, w <c6quv2$t5q$1@inews.gazeta.pl>, Kamill Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > A możesz uzasadnic ? Jakies inne argumenty poza "nie było jescze podwyżki" ?

    A jakieś inne argumenty "bo presja mniejsza"?

  • 20. Data: 2004-04-29 14:01:38
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > A jakieś inne argumenty "bo presja mniejsza"?

    "A u was biją murzynów ?"
    A co do meritum RTFA - były podawane linki do wyników.

    KJ