  • 1. Data: 2006-12-19 20:35:49
    Temat: mbank vs inteligo
    Od: Ra <w@stopce>

    Dawno nie było flejma. Właściwie prawie wszyscy znajomi mają i
    korzystają z konta w mbanku. Czy obecnie inteligo ma jakieś zalety nad
    mbankiem ?
    Jak dla mnie dużym plusem inteligo jest duża sięc bezpłatnych bankomatów
    pko bp i to chyba tyle
    mbank
    - dośc tani - płatne przelewy zewn. ale i tak tańsze niż inteligo
    - emax plus i fundusze do ulokowania nadwyżek bez zobowiązań
    - ko w promocji bez extra kosztów z dobrym % i wysokim limitem
    - ogólnie nienajgorsza oferta produktowa, w promocji opłaca się skorzystac

  • 2. Data: 2006-12-19 20:43:14
    Temat: Re: mbank vs inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ra napisał(a):

    > Jak dla mnie dużym plusem inteligo jest duża sięc bezpłatnych bankomatów
    > pko bp i to chyba tyle

    Pamiętaj o jeszcze większej sieci placówek w których możesz WPŁACIĆ
    gotówkę. W mBanku masz do dyspozycji ~ 50 wpłatomatów w całej Polsce,
    które przyjmują jedynie banknoty i czasami lubią nie działać.

  • 3. Data: 2006-12-19 20:51:44
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Pamiętaj o jeszcze większej sieci placówek w których możesz WPŁACIĆ
    > gotówkę. W mBanku masz do dyspozycji ~ 50 wpłatomatów w całej Polsce,
    > które przyjmują jedynie banknoty i czasami lubią nie działać.

    Do tego jeszcze IMO dobra VE z Inteligo - ma odblokowane IO/TO/MO za
    0.99 PLN miesięcznie co wychodzi korzystniej niż mBankowe VE do eKONTA +
    eKARTA.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2006-12-19 21:03:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 21:35:49 +0100,
    osoba podpisana: Ra <w@stopce>
    napisała:
> [...]
    > - ko w promocji bez extra kosztów z dobrym % i wysokim limitem
    > - ogólnie nienajgorsza oferta produktowa, w promocji opłaca się skorzystac

    Za inteligo przemawiają:
    subkonta - można odczepić sobie kartę do wypłat z bankomatu od konta
    darmowe PZ - i tu też można odczepić sobie konto do PZ od innych, trochę
    paranoiczne, ale jak do rozliczeń z TPSA było jak znalazł swego czasu:).

    KJ

  • 5. Data: 2006-12-19 21:18:30
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Ra napisał(a):

    > Dawno nie było flejma. Właściwie prawie wszyscy znajomi mają i
    > korzystają z konta w mbanku. Czy obecnie inteligo ma jakieś zalety nad
    > mbankiem ?

    Debet w koncie do 2000. W mbanku jest tylko KK, bez zwykłego debetu.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 6. Data: 2006-12-19 21:25:22
    Od: " efker" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Debet w koncie do 2000. W mbanku jest tylko KK, bez zwykłego debetu.
    >
    > Pozdrawiam
    > Karol

    ?
    A kredyt odnawialny?

  • 7. Data: 2006-12-19 21:32:54
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 19 Dec 2006 21:03:25 +0000 (UTC), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Za inteligo przemawiają:
    >subkonta - można odczepić sobie kartę do wypłat z bankomatu od konta

    To samo możesz zrobić w mBanku przy pomocy eMaxa.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2006-12-19 22:58:22
    Od: Ra <w@stopce>

    Karol S. napisał(a):

    > Debet w koncie do 2000. W mbanku jest tylko KK, bez zwykłego debetu.

    Daj spokój ja mam "debet" w mbanku ok 20tys - załatwiony od ręki na
    podst. historii prawie bez formalności, bez prowizji te 2000 wygląda
    trochę śmiesznie

    PS i właśnie ten ko jest powodem napisania tego posta. Mianowicie na
    ponad m-c przez końcem roku zadzwoniłem na infolinie, potwierdziłem że
    mogę telefonicznie złożyc rezygnacje z przedłużenia. I dalej akcja jak w
    millennium. Prowizję za przedłużenie oczywiście naliczyli i teraz
    infolinka mówi że pismo powinno byc, chociaż w umowie nie ma nic o tym
    jaka ma byc forma powiadomienia banku. Jak nie uznają mi reklamacji będę
    się musiał rozejrzec za nowym bankiem

  • 9. Data: 2006-12-19 23:05:02
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > darmowe PZ - i tu też można odczepić sobie konto do PZ od innych, trochę
    > paranoiczne, ale jak do rozliczeń z TPSA było jak znalazł swego czasu:).

    A możesz wyjaśnić, jak to się ma to TP S.A. akurat?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-12-19 23:18:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@w...pl> napisal(a):

    > A możesz wyjaśnić, jak to się ma to TP S.A. akurat?

    No, TPSA słynie (słynęła) z dosyć losowego wystawiania faktur. PZ w
    sytuacji, kiedy naliczą Ci ni z gruchy ni z pietruchy 1000 zł za
    przedterminowe zerwanie umowy potrafi być kłopotliwe. Niby można
    cofnąć, ale jak np. wpadniesz w ten sposób w jakiś niedozwolony debet,
    to za to zapłacisz i nikt już tej kasy Ci nie zwróci.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/