    Date: Tue, 19 Dec 2006 23:58:22 +0100
    From: Ra <w@stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank vs inteligo

    Karol S. napisał(a):

    > Debet w koncie do 2000. W mbanku jest tylko KK, bez zwykłego debetu.

    Daj spokój ja mam "debet" w mbanku ok 20tys - załatwiony od ręki na
    podst. historii prawie bez formalności, bez prowizji te 2000 wygląda
    trochę śmiesznie

    PS i właśnie ten ko jest powodem napisania tego posta. Mianowicie na
    ponad m-c przez końcem roku zadzwoniłem na infolinie, potwierdziłem że
    mogę telefonicznie złożyc rezygnacje z przedłużenia. I dalej akcja jak w
    millennium. Prowizję za przedłużenie oczywiście naliczyli i teraz
    infolinka mówi że pismo powinno byc, chociaż w umowie nie ma nic o tym
    jaka ma byc forma powiadomienia banku. Jak nie uznają mi reklamacji będę
    się musiał rozejrzec za nowym bankiem