    From: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank, przelew na wosp i oplata za przelew
    Date: Mon, 10 Jan 2005 00:11:47 +0100
    Sender: m...@b...pl@host-ip59-175.crowley.pl

    On Sun, 9 Jan 2005 23:27:38 +0100, "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>
    wrote:

    >Tego to pewnie nie zrobia bo to pewnie zaksiegowane or samthing, ale
    >faktycznie od nowego tygodnia mogliby odpuscic pobieranie oplat za przelew,
    >ja jestem jeszcze przed operacja :)

    wiesz, banknoty nie maja na sobie napisane, za co sa zaplata ;-)
    a ksiegowosci nie tezba burzyc.

    wystarczy jednym "selectem" wyjac z bazy, jaka kwota jest za przelewy
    w danym dniu i taka kwote wziasc z budzetu chociazby marketingu i
    przelac do wosp jako swoja (mbanku) darowizna - w koncu nie bedzie to
    duza kwota i znajac budzety marketingowe to nawet tego nie odczuja ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb