    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank nie przyjmuje ?
    Date: 13 Apr 2004 12:08:11 +0200

    Slawek Kos napisał:

    > Juz to bylo wyjasniane w tej grupie ze JEST taki bank,
    > ku utrapieniu czepialskich.
    > Dla ulatwienia dodam, ze ten bank uzywa tez nazwy PeKaO SA, ale NIE JEST
    > to jedyna prawidlowa nazwa tego banku...

    > Owszem, bylo to podawane tutaj (nie bede za ciebie googlowal, bo mi sie nie
    > chce, jesli nie wierzysz to trudno) pod jaka nazwa ten bank jest
    > zarejestrowany w sadzie. I NIE JEST to nazwa PeKaO. A prawidlowo wykonany
    > skrot tej nazwy (wedlug regul naszego jezyka, w ktorym rosyjskie skroty typu
    > WnieszIntOrg NIE SA prawidlowe) to wlasnie PKO S.A.

    Mało ważne, czy ten skrót utworzony w 100% wg reguł naszego jezyka
    (a MZ nie jest) istotne jest,
    że nie jest pod tą nazwą jednoznacznie rozpoznawalny.

    Jeśli napiszę, że okradli mnie złodzieje z BRE S.A. albo PZU S.A.
    to też nie będzie bez znaczenia, że podałem prawidłowy skrót
    firmy, która mnie okradła,
    (Barachło Rozmaite Exportowe Sławek Akoski
    Popaprany Zakład Usługowy Sławek Akoski)
    bo wszystkim przyjdą na myśl zupełnie inne firmy.

    pzdr, St.