  • Data: 2002-01-28 23:07:00
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3c55c930$1@news.vogel.pl...
    wynika z tego ze malo ludzi
    > zainwestowalo tam wieksze pieniadze

    gdyby tych czterystu stanowiło 90% z tego miliarda, co kiedyś był, to na
    jednego wypadałoby ponad 2 miliony, a jakoś nie wierze, żeby ktokolwiek w
    mbank trzymał ponad 100 tys. Za duże ryzyko, za mały zysk.

    Ilu piszących na tą grupę jest posiadaczy GOLD mbank -strzelam: kilkunastu.
    Kto da więcej/mniej.
    Jednego znam dobrze - to ja:-)
    I po sobie wiem, że stan aktywów w mbank spadł mi wielokrotnie -przestało
    się opłacać:-(

    Może mbank zrobi statystykę ilości klientów w przedziałach kwotowych np. :
    -do 1
    -do 10

    zł ODSETEK miesięcznych dopisanych np. w grudniu 2001 do konta
    Jak na tym tle wypada konkurencja "wirtualna". Obawiam się, że bardzo blado
    Jak na tym tle wypada PKO, Pekao ?

    Ile sztuk w mbank założonych jest lokat antybelkowych ?