  • Data: 2004-02-07 12:23:16
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Feb 2004 15:25:55 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    >Właśnie o to chodzi- o to, co teraz napisałeś :-)
    >Jak możesz mieć GDZIEŚ tą usługę za darmo - skorzystaj z niej !
    >mBank nie jest monopolistą! - masz prawo zabrać $ i się wycofać!
    I tak zrobię, niech tylko mi VW da token :)

    >Jak może - to Twoja decyzja, gdzie trzymasz pieniądze - demokracja.
    >Nikt Ci nie wejdzie do domu i nie powie: "obywatelu! wycofanie pieniędzy
    >z mBank do X do zbrodnia przeciwko systemowi! Idziesz siedzieć na 30lat"
    I bardzo dobrze, że tak nie jest, ale wciskanie na sile kitu, że 50gr
    się należy bo z samego trzymania mojej kasy im nie starcza na zacne
    życie jest śmieszne, ale może rzeczywiście im nie starcza ... trudno,
    nie umieli się rządzić moją kasą, może jednak będzie trzeba od nich
    uciec.

    >Po pierwsze - nie łap mnie za słowa...
    Gdzie Cie łapie ? Ja tylko cytuje ;).

    >Po drugie - poważnie myślisz, że w jakiejś formie nie płacisz
    >bankowi za jego usługi, że to instytucja dobroczynna? Ktoś miał kaprys, lubi służyć
    ludziom
    >i nie czerpie z tego zysku? W jednym banku masz opłaty, w innym niższe stopy
    procentowe,
    >jeszcze gdzie indziej opłaty za korzystanie z bankomatów etc.
    Właśnie wiem, że zarabia na mojej kasie ukrytymi prowizjami za SFI, na
    różnicach % między depozytami a kredytami, itp. Więc czemu ma ze mnie
    jeszcze zdzierać za przelewy mej kasy ? Tym bardziej, że przez tyle
    czasu mnie mamili darmochą tejże usługi.

    >A inna sprawa: aż dziwi, że tak dużo dało się na to złapać... Przecież polityka
    mBanku
    >prawie od samego początku była cienka i przy takich założeniach musiało się skończyć
    >na jakiejś formie zwiększenia zysków firmy.
    Czemu cienka ? Po czym poznałeś, że kłamią ? Skoro nie ma się aż
    takich wydatków na oddziały, itp rzeczy na które wydają marmurki,
    polityka mbanku wydawała się całkiem rozsądna, ale że zechcieli miec
    mKioski, mSzopy itp badziewia to muszą gotówkę za przelewy zacząć
    pobierać ... dla mnie mKioski to poroniony pomysł, ale co tam ...
    skoro zmieniają politykę to trudno, jak sam pisałeś jest jeszcze
    konkurencja.

    pzdr,
    Dentarg

    --